Gå til innhold

60-årsgave til min mor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg tenkt på og det er et sabla godt forslag. Det er noe faren min har drømt om.

Problemet er at de røyker og det er vel røykeforbud der.

Tok en rask kikk på Hurtigruten sine nettsider. Der stod det følgende angående røyking:

"Røyking er kun tillatt i egne røykesalonger, og ute på dekk. Vi gjør oppmersom på at det ikke er tillatt å røyke inne når Hurtigruten ligger ved kai".

Jeg tror nok at Hurtigruten hadde mistet en del reisende om de hadde totalforbud mot røyking på sine reiser. Og røykesalonger er jo en grei løsning synes jeg. :-)

Hilsener fra

Gjest KariKruskakli

Tok en rask kikk på Hurtigruten sine nettsider. Der stod det følgende angående røyking:

"Røyking er kun tillatt i egne røykesalonger, og ute på dekk. Vi gjør oppmersom på at det ikke er tillatt å røyke inne når Hurtigruten ligger ved kai".

Jeg tror nok at Hurtigruten hadde mistet en del reisende om de hadde totalforbud mot røyking på sine reiser. Og røykesalonger er jo en grei løsning synes jeg. :-)

Hilsener fra

Jeg skal sjekke priser.

Synes i grunnen det var en veldig god ide, da faren min har pratet om dette lenge.

Håper bare moren min har like lyst da, siden det er hun som skal ha presang:)

Gjest jævlig dyrt ...

Jeg skal sjekke priser.

Synes i grunnen det var en veldig god ide, da faren min har pratet om dette lenge.

Håper bare moren min har like lyst da, siden det er hun som skal ha presang:)

er ikke hurtigruten jævlig dyr, mener å ha hørt det ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...