Gå til innhold

Dukke-tips?

Gjest begynner å bli lei av å lete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en dukke 44-50 cm med myk kropp (harde armer og ben og hode). Den skal være så enkelt som mulig. Uten hår. Ikke tisse, spise, skrike osv. Helt enkel. men med en smokk som er lett å sette i. Er det noen som har et navn, en butikk å komme med? Finner ingenting på nett.

Skrevet

Chou-Chou. 46 cm, har smokk, ikke noe batteri dilldall, tissetull eller noe sånt. ;-). Tror Annabelle også er noen og førti cm med myk kropp.

MVH

Skrevet

Chou-Chou. 46 cm, har smokk, ikke noe batteri dilldall, tissetull eller noe sånt. ;-). Tror Annabelle også er noen og førti cm med myk kropp.

MVH

Chou-chou høres bra ut. Vet du hvor den er å oppdrive?

Skrevet

Chou-chou høres bra ut. Vet du hvor den er å oppdrive?

Har dere Pytt i Panne der dere bor? Der var den på tilbud for noen uker siden i allefall. Ellers mener jeg de har den på Toys r Us, og Extraleker.

MVH

Skrevet

Har dere Pytt i Panne der dere bor? Der var den på tilbud for noen uker siden i allefall. Ellers mener jeg de har den på Toys r Us, og Extraleker.

MVH

Da skal jeg sjekke det. Takk.

Skrevet

Lizzi-dukkene er veldig populære her i huset, Smokk, ingen batterier, myk kropp, ikke hår,osv. Fåes i flere størrelser. Den største er vel 45 cm tror jeg.

Skrevet

Lizzi-dukkene er veldig populære her i huset, Smokk, ingen batterier, myk kropp, ikke hår,osv. Fåes i flere størrelser. Den største er vel 45 cm tror jeg.

Hvor selges de?

Skrevet

MVH

Er du 100% sikker på at alle P&P fører den myke uten lydeffekter o.l.? Jeg kan handle i Oslo og Akershus. Den enkle utgaven. Kan ikke vente til de åpner i morgen omtrent. Vet du hva prisen er?

Skrevet

Er du 100% sikker på at alle P&P fører den myke uten lydeffekter o.l.? Jeg kan handle i Oslo og Akershus. Den enkle utgaven. Kan ikke vente til de åpner i morgen omtrent. Vet du hva prisen er?

Her i Stavanger gjør de iallefall det. :-)

Pris ja... Den koster vanligvis ca 400 kr, men det var tilbud for noen uker siden, 40% rabatt.

Skrevet

På den hjemmesiden fant jeg bare de som går på batterier. Har dere den uten batterier?

Vår er uten batterier. Den ble kjøpt på Pytt-og-Panne for 3 år siden.

Skrevet

Hei kilele, Lizzi er populær hos lille-turbo også :-)

vi sees i morgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...