Sybe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Gutten vår har hatt feber i to dager nå med hodepine og litt magevondt. Etter hva jeg skjønner er dette noe som går, derfor lurer jeg: - hvor lenge varer dette som regel? - hvor smittsomt er det (er det en slags influensa?)? Kan vi regne med at lillesøster får det om noen dager? Vi skal egentlig på vinterferie på fredag, så vi håper i det lengste at hun ikke skal bli smittet! 0 Siter
Gjest www fhi no Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Influensaen i år har mye hodepine og feber, og ca 200 000 nordemm skal ha det i løpet av disse månedene, så det høres ut som inluensa, ja. Vær flink med håndhygiene og håp på det beste mht smitte. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har en som har hatt feber, tett nese og hoste i en uke. Hans skal ikke på skolen med det første. Virker som om det er veldig mange barn som har dette nå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Vi har dette nå. Lillesøster fikk feber torsdag og storesøster på fredag. De har fremdeles feber i dag, men er i bedre form enn de har vært. De har vært skikkelig syke med feber oppe i 40,7 og 40,4. I barnehagen der lillesøster går er de omtrent halve gruppa nå - nesten alle er borte pga denne influensaen. Så jeg vil anta den er ganske smittsom. Jeg er sjeleglad jentene fikk den samtidig! 0 Siter
Torv Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Gutten min hadde dette i 4 dager, meg selv i 5. God bedring! 0 Siter
nanchang Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ei uke ca. Har nettopp erfaring med dette ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.