Gjest sark21 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei. Jeg er en jente på 21 år som meldte meg inn på treningsstudio etter jul. D,v,s i ca. 4 uker har jeg trent minst to ganger i uka i form av gruppetrening til musikk ( step, kick intervall o.l) og svømming. Jeg trener hardt når jeg trener gruppetrening og tar en sånn time mandag og tirsdag eller to timer tirsdag. Når jeg svømmer, holder jeg på i 30-40 min. Jeg er ikke verdens beste svømmer, men blir iallefall sliten. Jeg begynner altså å bli litt utålmodig etter å se resultater. For jeg merker at jeg blir sterkere, men ser det ikke. Jeg er ikke feit, jeg vil bare ha vekk et par kilo på magen og stramme opp stortsett over hele kroppen. Trener jeg "feil"? Og en ting til: jeg får alltid så sinnsjukt vondt til nakken ved armhevinger. Jeg er nok generellt stiv i nakken, kan dette ha noe med det å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ta frem målebåndet og glem vekta (ikke at du sier noe om den!) så ser du om du strammes opp litt her og litt der. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snalle Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husk at kosthold også har mye å si:) For å gå ned i vekte skal du forbrenne mer kalorier enn du tar inn.. enkel matte (veldig deprimerende matte, men ok...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.