Gå til innhold

Trening - resultater - når?


Gjest sark21

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 21 år som meldte meg inn på treningsstudio etter jul. D,v,s i ca. 4 uker har jeg trent minst to ganger i uka i form av gruppetrening til musikk ( step, kick intervall o.l) og svømming. Jeg trener hardt når jeg trener gruppetrening og tar en sånn time mandag og tirsdag eller to timer tirsdag.

Når jeg svømmer, holder jeg på i 30-40 min. Jeg er ikke verdens beste svømmer, men blir iallefall sliten.

Jeg begynner altså å bli litt utålmodig etter å se resultater. For jeg merker at jeg blir sterkere, men ser det ikke. Jeg er ikke feit, jeg vil bare ha vekk et par kilo på magen og stramme opp stortsett over hele kroppen.

Trener jeg "feil"? Og en ting til: jeg får alltid så sinnsjukt vondt til nakken ved armhevinger. Jeg er nok generellt stiv i nakken, kan dette ha noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Husk at kosthold også har mye å si:) For å gå ned i vekte skal du forbrenne mer kalorier enn du tar inn.. enkel matte :P (veldig deprimerende matte, men ok...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...