Gå til innhold

Når sitte på fanget?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• laban

5

• PieLill

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er klart englebarnet må kunne sitte selv. Hvis ikke kan poden ramle av deg. Du kan jo ikke holde ham fast. Det er noe alle vet.

Det er helt utrolig hvor mye dumt det spørres om her inne.

Det finnes ingen dumme spørsmål.

Bare dumme svar.

mvh

Annonse

Ja, det er klart englebarnet må kunne sitte selv. Hvis ikke kan poden ramle av deg. Du kan jo ikke holde ham fast. Det er noe alle vet.

Det er helt utrolig hvor mye dumt det spørres om her inne.

*Det er helt utrolig hvor dumt mange svarer her inne!*;-(

ShitDiddelyDo

Det finnes ingen dumme spørsmål.

Bare dumme svar.

mvh

Det finnes dumme spørsmål og det finnes skremmende spørsmål.

Hvis en mor, en som faktisk har ansvaret for et barn, presterer å stille et spørsmål som det over, er det både dumt og skremmende.

Det finnes dumme spørsmål og det finnes skremmende spørsmål.

Hvis en mor, en som faktisk har ansvaret for et barn, presterer å stille et spørsmål som det over, er det både dumt og skremmende.

Det har nok litt med desinformasjon og usikkerhet å gjøre.

Det er utrolig hva man får høre av venninner (og faktisk også av helsesøstre o.l.) når det gjelder hva babyer tåler - hva du kan spise når du ammer, hva de kan smake på, når de kan gjøre ditt eller datt uten at det skader ryggen (antakelig dette tilfellet), fordøyelsen eller den framtidige akademiske karrieren. For ikke å snakke om hvor mye som er allergiframkallende.

Mange blir skremt fra å bruke sunn fornuft.

ShitDiddelyDo

Det har nok litt med desinformasjon og usikkerhet å gjøre.

Det er utrolig hva man får høre av venninner (og faktisk også av helsesøstre o.l.) når det gjelder hva babyer tåler - hva du kan spise når du ammer, hva de kan smake på, når de kan gjøre ditt eller datt uten at det skader ryggen (antakelig dette tilfellet), fordøyelsen eller den framtidige akademiske karrieren. For ikke å snakke om hvor mye som er allergiframkallende.

Mange blir skremt fra å bruke sunn fornuft.

Som den lite drevne bleieskiftarbeideren jeg tross alt er, skal jeg ikke nekte for at det er mulig du har rett i det du skriver.

Men jeg mener likefullt at du skal skremmes rimelig langt unna alt som heter sunn fornuft for å stille et spørsmål som det over.

Velvel, siden det ikke er mine intensjoner å fucke opp en nybakt mor med mulige fødselsdepresjoner, bør jeg kanskje styre unna dette forumet for denne gang.

Men det å stikke innom foreldreforumet for underholdningens skyld når jeg kjeder meg og vil lese noe usannsynlig dumt, er bankers. Det funker hver eneste gang.

Du mener antagelig å spørre om de bør sitte på fanget før de kan sitte av seg selv, altså før ryggen og balansen kan holde dem oppe på egenhånd? Spørsmålet er ikke dumt i det hele tatt, klart det er viktig å være forsiktig med så små :)

Svaret er at du kan la babyen 'sitte' på fanget før h*n kan sitte alene.

Akkurat hvor små babyer som kan plasseres i sittestilling i et fang, vet jeg ikke. Jeg ville ikke gjort det med altfor liten baby, men etter tre-fire-fem måneder kanskje? Er litt på tynn is her, det er sikkert noen som har et mer presist svar...

Som den lite drevne bleieskiftarbeideren jeg tross alt er, skal jeg ikke nekte for at det er mulig du har rett i det du skriver.

Men jeg mener likefullt at du skal skremmes rimelig langt unna alt som heter sunn fornuft for å stille et spørsmål som det over.

Velvel, siden det ikke er mine intensjoner å fucke opp en nybakt mor med mulige fødselsdepresjoner, bør jeg kanskje styre unna dette forumet for denne gang.

Men det å stikke innom foreldreforumet for underholdningens skyld når jeg kjeder meg og vil lese noe usannsynlig dumt, er bankers. Det funker hver eneste gang.

Og skulle det være rolig her, kan du jo bare stille et spørsmål av typen "når kan de begynne med gåstol" eller "hvilken type saft passer best i tåteflaska" under et engangsnick, så livner vi nok til!

Annonse

ShitDiddelyDo

Og skulle det være rolig her, kan du jo bare stille et spørsmål av typen "når kan de begynne med gåstol" eller "hvilken type saft passer best i tåteflaska" under et engangsnick, så livner vi nok til!

Er gåstol lite populært om dagen?

ShitDiddelyDo

Gåstol er helt forferdelig. Du ødelegger ungen for all framtid.

Sånn hoppehuske også.

-og høy spisestol før ungen kan sette seg opp sjøl...

-det er sikkert fler skumle saker også.

Såpass. Jeg tør ikke engang tenke på hva folket mener om klatrestativ.

Gjest rullatoren

Gåstol er helt forferdelig. Du ødelegger ungen for all framtid.

Sånn hoppehuske også.

-og høy spisestol før ungen kan sette seg opp sjøl...

-det er sikkert fler skumle saker også.

oi ..... ødelagt for livet, skriver du ......

takk gud for at det har gått bra hos oss da, kan ikke se at noen av barna våre er ødelagt for livet.

Såpass. Jeg tør ikke engang tenke på hva folket mener om klatrestativ.

Heldigvis har de fleste klatrestativ nå blitt ulovlige, mye fordi de står på feil underlag. Det er strenge regler for hva slags sand som kan være under dem.

Jeg er forsåvidt for at det finnes regler for f.eks. lekeplasser, de skal ikke være dødsfeller. Men det er synd når resultatet bare blir at lekeapparater fjernes og erstattes med ikkeno' fordi sandkornene har feil størrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...