Gå til innhold

Gave til jente 4 år

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøpetips?
Skrevet

Har du forslag til hva vi kan finne på å kjøpe i bursdagsgave til en jente som blir fire år?

Gjest kommer an på
Skrevet

Kommer an på, er det din datter, er det et søskenbarn, er det en venninne av din datter osv osv.

Skrevet

Til mine ville svaret vært: Noe i rosa, som minner om det prinsesser trenger.

Kjempestas, synes mamma...

Skrevet

Alt som er jentete, rosa, dukkete osv.

Bøker.

Lydbøker.

Musikk CD'er, både barnemusikk og annen fengende musikk.

Kjoler.

I could go on for ever...

Så lenge det har litt rosa på seg vil jenta bli glad!

Skrevet

Diddle ting er populære. Kjøkkenting eks kopper og mugge.Veske, hoppetau, hårpynt, prinsessekjole og sko, dukkeklær, dukke utstyr, Eventyr cd el musikk. Plastelina, maleskrin,mm ;)

Skrevet

Barbie.

jeg har to nieser på fire og de digger Barbie.

Skrevet

Til mine ville svaret vært: Noe i rosa, som minner om det prinsesser trenger.

Kjempestas, synes mamma...

Ja - er så drittlei rosa og glitter!!!!! Virker som det begynner å dabbe av her nå, hun er 5,5 år.

Skrevet

Ja - er så drittlei rosa og glitter!!!!! Virker som det begynner å dabbe av her nå, hun er 5,5 år.

Mange opplever en spontan helbredelse i 6-årsalderen. Og da kan IKKE de rosa klærne brukes lenger!

Skrevet

Hvis du ikke har lyst til å gå for noe prinsesseaktig, kan du kjøpe en bok eller lydbok. F.eks. Karsten & Petra eller Ludde. Sånt er også lett å bytte.

Skrevet

Mange opplever en spontan helbredelse i 6-årsalderen. Og da kan IKKE de rosa klærne brukes lenger!

Jeg er selvfølgelig veldig, veldig glad for det dere sier. Vi nærmer oss 5-årsdag med stormskritt, så det kan bety at det rosa marerittet begynner å nærme seg slutten.

Skrevet

En liten "safe", altså en liten låsbar eske. Stor stas i den alderen. Og hvis du vil gjøre det ekstra jentete, finnes det også i rosa. ;o)

Skrevet

Har en 4-åring selv, og hun hadde blitt glad for:

Bok (Lillesøster, Ludde, Hakkebakkeskogen, Kardemommeby, bøker om bokstaver og tall)

Dokke/dokkeklær

Stæsj til dokker: bæremeis, bilsete, dokkevogn,

Skrevet

Jeg er selvfølgelig veldig, veldig glad for det dere sier. Vi nærmer oss 5-årsdag med stormskritt, så det kan bety at det rosa marerittet begynner å nærme seg slutten.

:-) Det er jo lov å håpe! Jeg er så anti-rosaglittrende at jeg håper på en helbredelse ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...