Gå til innhold

Stakkars storesøster

Anbefalte innlegg

Begge jentene i familien har ligget utslått med influensa i en uke nå. Lillesøster var feberfri hele dagen, og ble litt propell mot slutten av dagen. Regner med hun er frisk nå. Storesøster har ligget pal på sofaen hele dagen i dag også. Og etter at hun la seg begynte hun å hoste, og hoste, og hoste...

Til slutt tok jeg henne med inn på stua. Hun fortsatte å hoste etter å ha tatt hostesaft. Og til slutt hostet hun så hun kastet opp.

Siden hun knapt har spist i dag var det stort sett bare slim som kom - også litt blod. Ble litt redd først, men resonerte meg frem til at det sikkert bare var fordi hun hadde hostet så mye.

Vi kom oss inn på stua igjen, og hun hostet så hun kastet opp flere ganger. Til slutt fikk hun et homeopatisk middel hun har reagert bra på før, og så roet det hele seg. Hun sovnet, og jeg bar henne tilbake til senga.

Nå er det rolig på barnerommet, og jeg kan vel egentlig gå og legge meg, men får meg liksom ikke helt til det. Kanskje jeg skal ta henne med i dobbeltsenga i natt?

Uff, synes så synd på henne. Håper hun blir frisk snart hun også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218717-stakkars-stores%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars. Ikke artig å være syk, nei! Råder deg til ikke å ta henne inn i di seng. Jeg gjorde det en gang... Gjett om gutten kasta opp der!?

Gå bare å legg deg du. Det går nok fint i natt. Ha soveromsdørene åpne. Så hører du henne om det skulle være noe.

Ha ei god natt, og god bedring til storesøster.

Hjelpe meg, stakkars jente!

Vi har aldri hostet så fælt i heimen her at vi har kastet opp, og i tillegg kommet opp litt blod.

Jeg hadde straks tatt med det gjeldende barn til lege.

Men så er jeg noe pudding når barna er syke da!

Og så kan det ha noe med å gjøre at vi alltid har "vanlige" sykdomsutbrudd.

God bedring, og la oss høre hvordan det går!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...