Gå til innhold

Trenger råd angående sko

Anbefalte innlegg

Vårt lille gull skal starte i barnehage om noen måneder. Problemet er at hun bruker størrelse 12 i sko. Til nå har hun brukt sko beregnet på babyer kjøpt på Lindex og på hentereise. Nå kan hun gå og trenger ordentlige sko.

Hvor får jeg tak i støvler, vintersko og joggesko?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218732-trenger-r%C3%A5d-ang%C3%A5ende-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var jammen ikke store føtter! Men... du sier at hun skal begynne om noen måneder, mener du til høsten da? (for jeg mener å huske at dere fikk barn etter oss, og vi kom hjem i juli).

For føtter vokser etter min erfaring veldig "rykkete". Det kan godt være at hun har hoppet opp til det magiske nr 17 som det er mulig å få sko til innen hun skal begynne.

Ellers kjenner du kanskje noen som skal til Kina som kan kjøpe til deg?

MVH

Oj, det var jammen ikke store føtter! Men... du sier at hun skal begynne om noen måneder, mener du til høsten da? (for jeg mener å huske at dere fikk barn etter oss, og vi kom hjem i juli).

For føtter vokser etter min erfaring veldig "rykkete". Det kan godt være at hun har hoppet opp til det magiske nr 17 som det er mulig å få sko til innen hun skal begynne.

Ellers kjenner du kanskje noen som skal til Kina som kan kjøpe til deg?

MVH

Du husker helt rett AAA, vi kom hjem i september. Hun skal begynne i barnehage om 2 månder. Det er bare en del plass, som tilvenning til høsten. Hun er bitte liten både i vekt og høyde. Kjenner noen som venter på reisedato nå, så ideen om å få andre til å kjøpe er god. Men tviler litt på at de finner gode vintersko, fordi vi klarte ikke å finne det på hentereisen.

Annonse

Jeg har et par tøfler i størrelse 17 hvis du vil prøve deg frem litt. Med et par tykke labber eller to så kanskje det går ? Jeg kan ta dem med neste gang vi møtes.

Hei

Måtte tenke meg om hvem du er, men skjønner det nå. Det var koslig på kinesisk nyttårsfeiring. Sier takk for tilbudet. Håper dere har det bra.

Snakkes!

Har akkurat stått og beundret noen bitte små, nydelige baby sko på XXL. Hvorfor aner jeg ikke, men de var jo så nusselige da :)

Noen av skoene hadde bare sånn filt såle, men jeg la merke til et par bitte små Nike med ordentlig såle. Må innrømme at jeg ikke så på størrelsen - bare at de var veldig små. Men mulig at de ikke er små nok :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...