Gå til innhold

Oppdatering vedr. storesøster

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering om storesøster som hostet så fælt i natt.

Vel, hun sovnet som skrevet, og jeg lot henne ligge i senga si.

Det har vært stille derfra i hele natt. Lillesøster har hostet litt innimellom, men langt fra så ille.

Nå er feberen borte, og hun er oppe og går litt.

Matlysten er fremdeles så som så, men hun spiste 5 små biter av ei brødskive til frokost. Og hun drakk 1/2 glass melk. Det er jo absolutt en forbedring fra i går.

Også har hun blitt så utrolig tynn. Stakars lita. Heldigvis vil jo det rette seg når hun etterhvert begynner å spise igjen. Nå ligner hun en lang, tynn strek.

Men alt i alt er ting veldig mye bedre. Lillesøster er i barnehagen for første gang på 1 uke, og hadde det ikke vært skidag på skolen i morgen hadde antageligvis storesøster gått på skolen i morgen. Men jeg tror vi drøyer det til over helga.

Takk for alle trøstende ord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218740-oppdatering-vedr-stores%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert! Vel overstått influensa!

Hva med babyen din, har han unngått smitte ?

Her har vi hatt vannkopper over tilsammen 3 uker, først storesøster og nå er de to småbrødrene hennes på bedringens vei.

Foreløpig ser det bra ut for lillebror. Han hoster litt, men har ingen feber. Jeg krysser alt jeg har for at han berger.

Annonse

Så godt og høre at de kommer seg.

Leste innlegget ditt i går kveld, er pyton når barna er syke.

Dere får ha en skikkelig kose/pleie helg i helga.

Minstemann da, har han styrt klar smitten?

Foreløpig ser det bra ut. Han hoster litt, men har ingen feber og allmenntilstanden er god. Jeg krysser alt jeg har for at han berger unna.

Åh, det var godt å høre!

Jeg har fått helt vondt inni meg av å lese innleggene dine om de syke barna... Det verste jeg vet er når ungene mine er syke med høy feber. Jeg blir rett og slett kjempenervøs av slike ting :-(

Håper dere andre slipper unna!!

Åh, det var godt å høre!

Jeg har fått helt vondt inni meg av å lese innleggene dine om de syke barna... Det verste jeg vet er når ungene mine er syke med høy feber. Jeg blir rett og slett kjempenervøs av slike ting :-(

Håper dere andre slipper unna!!

Tja, jeg ble vel egentlig ikke nervøs. Det var så utrolig typiske influensasymptomer. Og influensa må jo nesten bare gå sin gang.

Men det er ikke noe morsomt med syke barn.

Hell i uhell er jo at begge jentene ble syke sammen, og at vi andre har berget (krysser fingrene for at vi fortsetter!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...