Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom vi hjem til nybakte fastelavensboller.

Gutten på elleve hadde bakt boller helt på egenhånd (etter oppskrift fra skolekjøkkenet). Først hadde han vært på butikken og handla det han mangla av ingredienser, og så satt i gang.

Det lukta godt i huset da vi kom, og jammene var bollene luftige og gode - med krem i midten og melis på toppen.

På rista lå det fortsatt 14 boller som vi la i en pose til i dag. Og det ble en bolle i hver av matboksene til barna også.

Den gutten får det til når han vil!

*stolt mor (som aldri prøver seg på gjærbakst)*

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

20

• Mrs. Wallace

4

• Ørkenvandreren

1

• lavvo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2
Skrevet

*misunnelig*

Sånn skal min gutt også bli når han er 11:)

Ørkenvandreren
Skrevet

Du verden - det _var_ faktisk imponerende.

Skrevet

Kjempebra! Ja, skolekjøkken er gull verdt spør du meg. Her har vi fått både gulrotkake, pizzaruller, hvite kakemenn, pitabrød med kylling og salat... De er jo kjempeflinke dersom de bare vil (og får lov til å) prøve!

Skrevet

*misunnelig*

og sånn skal min jente også bli... Hun har begynt bra og lager kaffe til mamman sin på lørdager og søndager. Nå har den fakrtisk begynt å bli veldig god også..

Skrevet

Åh. hvor stolt du må være :0)

Tyder også på at mor og far har gjort en god jobb da :0))

Gjest Shira12
Skrevet

Kan ikke jeg få låne han litt? Så kan han lære opp min lille håpefulle hvordan det skal gjøres og glede mamma? ;-)

Skjønner at du er stolt, en godgutt du har der :o)

Guttungen min på 4 kom med en pose Elias-chips til meg som jeg skulle få. Så stolt jeg ble, at han tenkte på og glede meg. Hm, kanksje det blir boller på meg også noen år frem i tid.

Skrevet

Så flott!!! Du kan med rette være stolt av ham!

Skrevet

WOW! Imponerende ja - denne gutten kan være en fare for mange pikehjerter om noen år!

Skrevet

Jeg har ei jente på 11, hun er veldig søt og pen, og god til å sparke fotball...skal vi spleise de?

*bolleglad-wannabe-svigermor*

:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Åh, for en flinking! Du har god grunn til å være stolt ja! Det er så artig når ungene gjør ting de vanligvis ikke gjør.

Skrevet

Er han singel? ;p

Hehe! Nei, faktisk ikke. Kjæresten heter Pernille.

Skrevet

Jeg har ei jente på 11, hun er veldig søt og pen, og god til å sparke fotball...skal vi spleise de?

*bolleglad-wannabe-svigermor*

Høres ut som ei som kan passe ham godt, men hun må vente til det blir slutt med Pernille. Det tar sikkert bare 4-5 dager ... ;-)

Skrevet

Åh. hvor stolt du må være :0)

Tyder også på at mor og far har gjort en god jobb da :0))

Ja, stolt blir man jo. Og takk for tillitserklæringen! :-)

Skrevet

Heldig er den jenta som får han :-)

Ja, men han har jo selvsagt sine siden som hun sikkert vil få stri med også ... ;-)

Skrevet

og sånn skal min jente også bli... Hun har begynt bra og lager kaffe til mamman sin på lørdager og søndager. Nå har den fakrtisk begynt å bli veldig god også..

*LOL*

Skrevet

*misunnelig*

Ja, skolekjøkkenet er gode oppdragere. ;-)

Hilsen hun som ikke baker noe av (gjærdeig) -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...