Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

20

• Mrs. Wallace

4

• Ørkenvandreren

1

• lavvo

1

Mest aktive i denne tråden

Kjempebra! Ja, skolekjøkken er gull verdt spør du meg. Her har vi fått både gulrotkake, pizzaruller, hvite kakemenn, pitabrød med kylling og salat... De er jo kjempeflinke dersom de bare vil (og får lov til å) prøve!

Nettopp. Du har så rett, så rett.

Annonse

Kan ikke jeg få låne han litt? Så kan han lære opp min lille håpefulle hvordan det skal gjøres og glede mamma? ;-)

Skjønner at du er stolt, en godgutt du har der :o)

Guttungen min på 4 kom med en pose Elias-chips til meg som jeg skulle få. Så stolt jeg ble, at han tenkte på og glede meg. Hm, kanksje det blir boller på meg også noen år frem i tid.

Så koselig. Han har helt klart potensial da. Bare vent - det blir nok boller!

Annonse

Gjest Flystripa

Ja, og helt på eget initiativ! Har selvfølgelig passa på å skryte så det holder!

Det lover godt for framtiden :) Han overrasker deg sikkert med noe godt en annen dag også, han er nok veldig fornøyd siden han fikk det til så bra.

Håper mine barn blir like flinke som din gutt!

Enig altså!!

Jeg skal garantert ha myyye å si når mine døtre skal velge ektemann. Dessuten får de ikke lov å gifte seg før de nærmer seg tredve år!

;-)

Jeg har allerede plukket ut ektefelle til femåringen. Man må jo sørge for å få del i oppdragelsen av sin svigerdatter så tidlig som mulig. ;o)

Jeg har allerede plukket ut ektefelle til femåringen. Man må jo sørge for å få del i oppdragelsen av sin svigerdatter så tidlig som mulig. ;o)

Ja, det sa du noe!

Femåringen min har heldigvis en kjæreste som kan betegnes som "svigermors drøm". Foreløpig iallefall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...