Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

20

• Mrs. Wallace

4

• Ørkenvandreren

1

• lavvo

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det lover godt for framtiden :) Han overrasker deg sikkert med noe godt en annen dag også, han er nok veldig fornøyd siden han fikk det til så bra.

Håper mine barn blir like flinke som din gutt!

Ja, som jeg svarer emin over her, så gjentok ha det hele bare to dager etter. Den gangen med sammalt hvete så vi skulle være sunne.

:-)

Og nå i dag er han akkurat ferdig med å vispe fløte til krem med masse sitronsaft i. Det hadde han fått for seg måtte smake godt. Jeg har ikke smakt på den ennå, men han skryter fælt selv.

Jeg får vel skjære opp noe frukt slik at vi får en fruktsalat til kremen. Heldigvis så har vi både appelsiner, epler og bananer i hus.

Gjest Flystripa

Ja, som jeg svarer emin over her, så gjentok ha det hele bare to dager etter. Den gangen med sammalt hvete så vi skulle være sunne.

:-)

Og nå i dag er han akkurat ferdig med å vispe fløte til krem med masse sitronsaft i. Det hadde han fått for seg måtte smake godt. Jeg har ikke smakt på den ennå, men han skryter fælt selv.

Jeg får vel skjære opp noe frukt slik at vi får en fruktsalat til kremen. Heldigvis så har vi både appelsiner, epler og bananer i hus.

Tar du imot besøk? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...