Gå til innhold

Frustrasjonsutblåsning !

Anbefalte innlegg

Gjest Candice

Jeg tror jeg blir gal av å vente. Vente på post som aldri kommer. Som jeg vet er for tidlig å vente på. Minst en uke enda. Kanskje to, tre, fire. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv ? Det er tortur. Intet mindre. Blir urolig i kroppen, svett, rastløs. Vet at jeg ikke kan gjøre noe. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe. Kan kanskje gjøre noe, men egentlig er det for tidlig. Alltid for tidlig. Vente, vente. Jeg tror jeg blir gal !!!

Ikke sunt å ha vært sykemeldt og fått for mye tid til å tenke. Glad jeg skal på jobb igjen i morgen !

hilsen en som venter på godkjenning reg.Midt.(Hjelper ikke å vite at de visstnok er kjappe, blir enda mer utålmodig av det. Ironisk nok ;O)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218750-frustrasjonsutbl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spare litt på venteenergien. Nå vet jeg ikke hvilket land du har valgt, men det kan hende du trenger all den energien og tålmodigheten du har til senere i venteprosessen. Tror kanskje det er et par tre her inne som vet hva det vil si å ha virkelig tålmodighet....he he.

Samtidig så er det vanskelig å styre seg også....for vi venter jo så....og vi er så utålmodige.....og så klarer vi jo heller ikke å styre når frustrasjonen overmanner oss.

Den store trøsten er alltid at den som venter på noe stort får noe enda større (i hvertfall i adopsjonssammenheng)

Klem fra en som er i gang for tredje gang og har brukt et tonn av tålmodighets spray.

valmue1365380326

Hei, ja her inne er det mange frustrerte fruer!!

Vi venter på distrikt/region i Colombia - selv om det IKKE er noen vits å vente så veldig enda. Vi sendte papirene til Colombia i mai05, og ble godkjente i august. For alt vi vet kan hele 2006 være over før vi får beskjed om region - og det ER frustrerende!!!

Hilsen fra en likesinnet

Jeg blåser ut litt jeg også:

Jeg blir gaaaaaaaal av å vente!!!!!

Men på den andre siden ante jeg ikke at jeg hadde så mye tålmodighet, burde strengt tatt vært lagt inn på lukket avdeling for lenge siden.....

:-(

Men som latinomamma sier - ventetiden kan bli lang, så du bør finne fram krukka med tålmodighet og smørre deg godt..... ;-)

Beste hilsen fra

Annonse

Gjest Candice

Takk for alle svar. Jeg beundrer dere som venter på Colombia. Vi har Kina, vi, så ikke på langt nær så lang ventetid. Men vi har venta 1 år på hjemmebesøket da ;O) Det tar vel tid i en eller annen enden uansett. Har funnet frem tålmodighetskrem, spray og trøstesjokolade (sjokolade bare i dag altså), og føler meg allerede litt mindre frustrert. Hjelper å ha et forum å blåse ut i ! :o)

Hei på deg. Jeg hvet akkurat hvordan du har det,for jeg er i samme situasjon.Venter og venter på denne tlf som aldri ringer. Vi har Lid den 3juni,håper å bli med på neste tildeling.Ønsker deg lykke til videre.Måtte tlf ringe ringe ringe snart.

sender over noen venteklemmer jeg og. Tror alle adoptivforeldre kjenner seg igjen.

På et tidspunkt i første prosessen trodde jeg at det aldri kom til å bli noe ordentlig barn av alle disse papirene og all ventingen. Men jeg tok jo feil:-D.

Lykke til videre i ventingen. Du er der snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...