Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet ditt da du lot det være hjemme alene med f.eks hodeverk

Anbefalte innlegg

Hvor gammelt var barnet ditt da du lot det være hjemme alene med f.eks hodeverk og litt feber?

Når tid er det forsvarlig?

Har en gutt i 4. klasse, og han er ansvarlig og flink. Men jeg har jo vondt av ham også når det gjelder en lang arbeidsdag.

Fortsetter under...

Gjest hos oss

En lang arbeidsdag ville jeg ikke latt en syk tiåring være alene hjemme. Men noen timer for at jeg fikk gått på et viktig møte, hadde gått med min tiåring. Hittil har jeg da heller hatt henne med på jobben, latt henne tegne eller lese et tegneserieblad mens jeg eller pappaen gjorde de tingene vi måtte før vi dro hjem igjen..

Jeg trodde jeg var ganske "liberal", men det er vel litt drøyt å la en seksåring være alene hele dagen?

Synes jeg også.. Til vanlig er det snakk om fra 12.20- ca. 16, 17.00 - men synes det er lenge nok.. Det "normale" vil jeg tro var i 12-års alderen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...