Gå til innhold

Gave til vennine som passet barna i 1 natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne passet barna våre fra tirsdag ettermiddag til onsdag ettermiddag, sov over, hentet og sendte de i bhg og på skole.

Det var kjempedeilig og mannen og jeg var på konsert og koste vettet av oss. Så vi er veldig takknemlige for hjelpen.

Men hva skal man gi?

Hun er 25, liker ikke dill som smykker hudpleie eller lignende, hun er en "rocker".

Jeg er tom for ideer og lurer også på hva slags sum jeg skal legge meg på. Hun fikk 500,- til å kjøpe mat eller hva annet de trengte da vi var borte og en flaske vin. Men mat måtte jo barna uansett ha, så jeg regner ikke det som en del av betalingen.

Tips mottas med _stor_ takk.

kakki1365380609
Skrevet

Kinokort, gavekort på et sted som selger kule belter e.l. Gavekort på CD.

Skrevet

Jeg synes nå du har gitt nok - både penger, som helt sikkert har dekket mat og moro for barna og en flaske vin. I tillegg har du helt sikkert uttrykt takknemlighet muntlig :-) Venner gjør jo slike tjenester for hverandre uten å forvente så mye igjen. Men skjønner du er glad, det var fantastisk gjort av henne!!!

Kanskje du kan bake en kake til henne eller invitere dem på middag?

Skrevet

Elektrisk skrujern med et bra bits-sett.

Vi damer får alt for lite nyttige og anvendelige gaver. Skuffefyll skorter det derimot ikke på.

;-)

mvh

Skrevet

Elektrisk skrujern med et bra bits-sett.

Vi damer får alt for lite nyttige og anvendelige gaver. Skuffefyll skorter det derimot ikke på.

;-)

mvh

Det er jo et genialt tips!

Det er sånne ting jeg fryder meg over når jeg får.

Skal seriøst vurdere dette.

Skrevet

Jeg synes nå du har gitt nok - både penger, som helt sikkert har dekket mat og moro for barna og en flaske vin. I tillegg har du helt sikkert uttrykt takknemlighet muntlig :-) Venner gjør jo slike tjenester for hverandre uten å forvente så mye igjen. Men skjønner du er glad, det var fantastisk gjort av henne!!!

Kanskje du kan bake en kake til henne eller invitere dem på middag?

Takk for synspunkter, kanskje middag ja. Kanskje jeg skal be med meg henne ut på middag, bare oss to siden hun er singel. hmmm...

Skrevet

Kinokort, gavekort på et sted som selger kule belter e.l. Gavekort på CD.

Gode tips, thanx!

Skrevet

Det er jo et genialt tips!

Det er sånne ting jeg fryder meg over når jeg får.

Skal seriøst vurdere dette.

Bosch har kommet med noen elektriske miniskrutrekkere som er geniale til f.eks. montering av møbler. De er så små at man kommer til vanskelige skruer, og samtidig ganske sterke.

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde jeg fått både penger til mat og vin, ville jeg ikke regnet med noe mer fra en god venninne. En varm takk og utsikter til en senere gjenytelse ville være verd betydelig mer.

Skrevet

Hadde jeg fått både penger til mat og vin, ville jeg ikke regnet med noe mer fra en god venninne. En varm takk og utsikter til en senere gjenytelse ville være verd betydelig mer.

Hadde hun bare hatt barn så hadde saken hvert mye lettere ;)

Hun sa i går at jeg ikke skulle tenke på å gi henne noe, "for jeg vet nemlig at du tenker på det". Så hun kjenner meg ganske godt, jeg får heller gi henne noe ekstra til bursdagen hennes om en måneds tid.

Takk og takk for svar.

Gjest nøffnøff
Skrevet

ojojoj.....du det derre tipset med skrujern var helt i veggen med mindre hun har ønsket seg det allerede....som 25 årig rockejente selv så har jeg bare en ting å si: cd, cd, og cd. gavekort på cd! tror kanskje de som har tipset her har blitt litt mer familiære enn denne unge, single rockejenta?....eller du kan kjøpe en dagsbillett til quarten når tool skal spille:) stor sjanse for at hun liker depeche mode hvis hun er rockejente, og de spiller og der i år.

foruten dette så drar madrugada på turne nå, og du kan jo kjøpe en billett til dere begge hvis de kommer der dere bor?

jeg sier bare: ikke gi praktiske familieting til unge single jenter.....

Skrevet

Dersom dette er en venninne, så duger det lenge med en kake eller en middag, som noen sier under her. Jeg hadde slett ikke forventet noe betaling eller gave.

500,- i matpenger var flott å gi, for da viste dere at dere ikke forventet noe, men at dere satte pris på gesten hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...