Gå til innhold

Klær til ei lita pie

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar.

200 kroner er jo 'ingenting', men hvis du sier du får mye for pengene, så tar jeg det for pålydende. Jeg har kikket litt på eBay før, skal prøve igjen etter din anbefaling.

Kredittkort sier du... hva med vanlig VISA?

Vanlig Visa går bra, det er det jeg bruker.

Det tar etpar dager å registrere kortet hos Paypal, så ikke vent til etter at du har vunnet en auksjon.

Fortsetter under...

Vanlig Visa går bra, det er det jeg bruker.

Det tar etpar dager å registrere kortet hos Paypal, så ikke vent til etter at du har vunnet en auksjon.

Ok, det var jo greit.

Et siste spørsmål: Det høres nesten litt rart ut å auksjonere opp til 200 kroner, altså by på tieren oppover omtrent? Som sagt, det er jo 'ingenting'. Hvis noen vil ha ei veske (hehe, jeg er litt fetisjist på området), kan det vel ikke spille noen rolle om den koster 180 eller 230, mao at det nesten ikke skulle være noen vits i å by da det alltid vil være noen som slenger på en femtilapp over 200.

Jeg hengte meg altså helt opp i 200-grensen som du skjønner :)

Ok, det var jo greit.

Et siste spørsmål: Det høres nesten litt rart ut å auksjonere opp til 200 kroner, altså by på tieren oppover omtrent? Som sagt, det er jo 'ingenting'. Hvis noen vil ha ei veske (hehe, jeg er litt fetisjist på området), kan det vel ikke spille noen rolle om den koster 180 eller 230, mao at det nesten ikke skulle være noen vits i å by da det alltid vil være noen som slenger på en femtilapp over 200.

Jeg hengte meg altså helt opp i 200-grensen som du skjønner :)

Det vil ikke "alltid være noen som slenger på en femtilapp".

Nå har jeg null erfaring med vesker (kjøper barnetøy og perler til smykkelaging), men du må ha en litt likegyldig holdning til det hele. Når du har satt en grense for deg selv (og den behøver ikke være 200 kroner, den kan godt være lavere, jeg setter grensen til det jeg mener varen er verdt for meg), så må du holde deg til den. Ikke la deg rive med i noen budkrig. Taper du, så kommer det flere anledninger. Mange flere.

Det vil ikke "alltid være noen som slenger på en femtilapp".

Nå har jeg null erfaring med vesker (kjøper barnetøy og perler til smykkelaging), men du må ha en litt likegyldig holdning til det hele. Når du har satt en grense for deg selv (og den behøver ikke være 200 kroner, den kan godt være lavere, jeg setter grensen til det jeg mener varen er verdt for meg), så må du holde deg til den. Ikke la deg rive med i noen budkrig. Taper du, så kommer det flere anledninger. Mange flere.

Takk for gode og erfarne tips :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...