Gå til innhold

Slanking


kenthy

Anbefalte innlegg

Hei,

det er massevis av artikler om hvordan man skal slanke seg, men veldig lite om hvordan man kan gå opp i vekt,

jeg veier ca 48 kg trener 2-3 gange i uke,skulle ønske at jeg kunne legge på meg 3-4 kg men det er ikke så lett, har du noe tips til meg?

Hilsen

victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest kjøttmeis

spis mer proteiner, da bygger du muskler.

kylling, egg, melkeprodukter, er gode proteinkilder.

Nøtter er supert, dersom du vil legge på deg. Det er sunt, og inneholder mye energi og proteiner.

Det er også lurt å få i seg mye karbohydrater så du er sikker på at du tilfører mer energi enn du forbrenner. (pasta, brød, osv..)

Det er viktig å få i seg proteiner rett etter trening, for å bygge muskler og få en optimal restitusjon.

Næringen skal være rask for kroppen og ta opp, og du kan godt bruke noe sukker. Hva med et glass sjokolademelk og en banan? Eller en smoothie?

du kan gjerne spise loff og lyst brød når du skal opp i vekt. Mat med lite fiber metter mindre, slik at du orker å spise mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...