Gå til innhold

Helt og totalt utenfor tema: Høye støvletter!

Anbefalte innlegg

*tripper lykkelig rundt*

Jeg har alltid villet hatt pene høyskaftede skinnstøvletter til skjørt ol. Men pga mine fotball-legger, så har jeg aldri funnet slike i skinn. Det har til og med vært umulig å blokke ut dem som var nærmest.

MEN i går var jeg på en butikk jeg aldri har vært før (klesbutikk), og der hadde de støvletter til halv pris. Jeg prøvde to par - og det ene satt som et var sydd til meg!! Det andre var - til alt overmål - for vidt!

Så - kjære medsøstre med tykke legger - det FINNES støvletter der ute!!!

*tripper lykkelig videre*

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har samme problemet. Har skikkelig tykke legger, antagelig pga mye trening (løping), for jeg er rimelig normal i kroppen ellers, og rager ikke 160 over bakken en gang. Jeg har funnet støvletter på "Pertti Palmeroth" (eller hvordan det nå staves) Der har de støvletter som er ekstra vide for tykke legger :-))

Jeg har også for første gang i livet funnet støvletter som passer mine fotball-legger. Utrolig at jeg skulle gå hen å bli over 40 år før det var mulig å få tak i støvletter med god plass i skaftet!

Men nå vet jeg at Gabor og Högl er merker som lager støvletter med flere skaftvidder.Det er mange skobutikker som fører disse merkene, så nå er det håp!

Jeg har også for første gang i livet funnet støvletter som passer mine fotball-legger. Utrolig at jeg skulle gå hen å bli over 40 år før det var mulig å få tak i støvletter med god plass i skaftet!

Men nå vet jeg at Gabor og Högl er merker som lager støvletter med flere skaftvidder.Det er mange skobutikker som fører disse merkene, så nå er det håp!

Mine er av merket "Dominique - be yourself" laget i Italia, men importert fra Danmark, i følge butikken.

Heldige du! :o)

Var det på "Fryd"?

Vet de har hatt støvletter for oss som ikke har så tynne legger, men de var svindyre.

Men om de er satt ned til 50% må jeg kanskje ta meg en tur :o)

Yess, det var på "Fryd" - halv pris (likevel dyrere enn jeg ellers ville kjøpt)

Annonse

*noterer Gabor og Högl*

Prøv www.duoboots.com, evt. www.duoboots.dk - fine støletter der du selv kan velge skaftevidden! Fikk mine levert på døra ca. 14 dager etter bestilling - og er veldig fornøyd!

Jeg er råimponert! Hvordan var bootsene i størrelse? Tilsvarer de "normale" størrelser, eller er de små/store?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...