ariston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, jeg er ei jente på 28 år som prøver å gå ned i vekt, men de skjer ingenting, lurer da på hva som er galt. jeg har lavt stoffskifte på grensen til medisinering, jeg trener ca 3 ganger i uken på elipsemaskin alt fra 20 til 35 min. Drikker en del vann og spiser regelmessig. Er det noe jeg gjør galt?tips å råd hadde vært fint. Vil så gjerne gå ned en del til sommeren. Jeg veier 94 kg og er 170 høy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Umulig å svare på utifra det du skriver. Hva betyr å "spise regelmessig"? Hvor ofte spiser du? Hva spiser du? 20-35 minutter med trening 3 ganger i uka høres også fryktelig lite ut. 3 ganger i uka er forsåvidt greit, selv om det også er i minste laget, men 20-35 minutter er knapt nok mer enn oppvarming. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.