Gå til innhold

lavt stoffskifte:(


ariston

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jente på 28 år som prøver å gå ned i vekt, men de skjer ingenting, lurer da på hva som er galt. jeg har lavt stoffskifte på grensen til medisinering, jeg trener ca 3 ganger i uken på elipsemaskin alt fra 20 til 35 min. Drikker en del vann og spiser regelmessig. Er det noe jeg gjør galt?tips å råd hadde vært fint. Vil så gjerne gå ned en del til sommeren. Jeg veier 94 kg og er 170 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Umulig å svare på utifra det du skriver. Hva betyr å "spise regelmessig"? Hvor ofte spiser du? Hva spiser du?

20-35 minutter med trening 3 ganger i uka høres også fryktelig lite ut. 3 ganger i uka er forsåvidt greit, selv om det også er i minste laget, men 20-35 minutter er knapt nok mer enn oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...