Gå til innhold

Denne jenta gjør nytte for seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh? Hva hadde det innlegget her på adopsjon å gjøre? Hvis meningen var å provosere så når du ikke meg i alle fall ;-)

Beste hilsen fra

Gjest full salutt
Skrevet

Ehh? Hva hadde det innlegget her på adopsjon å gjøre? Hvis meningen var å provosere så når du ikke meg i alle fall ;-)

Beste hilsen fra

Hvorfor _måtte_ du svare da;0)

Gjest full salutt
Skrevet

hehe...jente å jente ;o)

Hun skårer høyt på utførelse og rutiner;0)

Gjest hi hi hi hi hi
Skrevet

Hun skårer høyt på utførelse og rutiner;0)

tja...jeg leste ikke så nøye jeg....men det er vel neppe henne selv som har æren for utførelsen her ;o)

Gjest Skjønner ikke helt jeg
Skrevet

Forstår ikke helt hva du ønsker å oppnå når du legger dette innlegget på forum for adopsjon.

Kanskje du mener at de som ikke føder sine barn selv er totalt unyttige? Eller skulle det kanske vært på et annet forum? Eller prøvde du muligens å være morsom?

Skrevet

Jeg synes det er vel så imponerende at hun har jobbet som piano, ifølge saken.

Skrevet

Hi-hi :-)

Skrevet

He he :)

Gjest full salutt
Skrevet

Jøss, har du en link?

Gjest full salutt
Skrevet

Linken ligger der.

Det står: "Hun har jobbet som piano og orgelselger, og er svært opptatt av god mat"

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Meget godt gjort vil jeg si!! :D

Skrevet

Det står: "Hun har jobbet som piano og orgelselger, og er svært opptatt av god mat"

Strengt tatt skulle det stått "hun har jobbet som piano- og orgelselger", dvs med bindestrek etter piano.

Skrevet

Strengt tatt skulle det stått "hun har jobbet som piano- og orgelselger", dvs med bindestrek etter piano.

Nemlig. ;o)

Gjest full salutt
Skrevet

Flisespikkeri:-) Ikke rart at kvinner som dere støter på motgang, når dere ikke vil forstå.

Håper gud er med dere. Amen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...