Gå til innhold

Med eller uten foreldre i bursdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer vel egentlig mest an på barnet. Jeg leverte vesla da ho var 3. Har aldri vært med i noe selskap.

Da ho har hatt bursdag har jeg fått spørsmål fra et par foreldre som lurte på om de kunne være med, og selvsakt kunne de det. Det viktigste er jo at barnet kommer, og om barnet trenger foreldrene da så er det helt OK.

Finnes vel ingen fasitsvar. Hvis barnet blir invitert tror jeg ikke de som inviterer tar det som en selvfølge at en av foreldrene er med. Hvis de ønsker det sier de vel ifra. Samtidig vet jo alle at noen barn trenger at mor eller far er med lenger enn andre.

Å gå i bursdag skal jo være gøy, og gøy blir det vel ikke hvis man må etterlate et gråtende og redd barn?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...