KaVa Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Poden vår har Gamecube - og veldig snille spill (stort sett mario-serien + looney toons) Han får ikke spille når han vil (da hadde han sittet pal foran gamecuben dag og natt). Han får f.eks ikke lov å spille gamecube på skoledager, og i helgene kan han velge: Enten morgenbarneTV eller spilling. Det er slett ikke hver uke at han spille på gamecuben i det hele tatt. Vi tenker at det er lurt å begrense spillingen, fordi det er så mange andre aktiviteter man heller kan ta seg til. Når det er sagt: Jeg synes ikke spilling er noe verre enn f.eks å sitte limt foran skjermen og se TV - alt med måte, tenker jeg. Å sammenligne det med barnemishandling blir rett og slett flåsete, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219161-bruk-av-ps-x-box-pc-ol/page/2/#findComment-1625730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.