Gå til innhold

Hvor lang tid? (Region Nord)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her inne som kan svare meg på hvor lang tid det går fra sosialrapporten er sendt fra barnevernet, og til man får brev om at den er registrert i Bufetat?

Vår søknad ble sendt Region Nord 3. Februar, og vi har ennå ikke fått bekreftelse på at den er mottatt og registrert :-(

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219204-hvor-lang-tid-region-nord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det tok to-tre uker før vi fikk melding om at Bufetat hadde mottatt søknaden. Men jeg er litt utolmodig så jeg ringte :-) De er veldig hyggelige der oppe.

Vi ble godkjent i løpet av 1,5mnd, - langt raskere enn forventet.

Lykke til !

Vi venter også på godkjennelse fra reg nord... Vår søknad ble sendt 6 feb.. Vi har ikke fått noe bekreftelse om at de har motatt søknaden...

Måtte de bare være super kjappe...

Sør-Afrika søker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...