Gå til innhold

kort eller langt hår?

Anbefalte innlegg

Gjest collett

Synes dere gutter er finest med helt kort eller litt langt hår?

Praktisk med kort, men har fått det for meg at det er litt sånn "rampefrisyre":) At litt langt hår er litt mer snobbete, liksom....

Huff, dette ble litt feil.. Ikke det at det er noe mål at ungene skal se ut som snobber....

Men hva synes dere er finest?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219218-kort-eller-langt-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på gutten og hvor kort kort er og hvor langt langt er.

Hos noen synes jeg ikke det er så fint med pinkort fordi anskitet blir for stort og svulmende i forhold til håret.

Noen har så flott år at det er synd det ikke får komme mer til sin rett fordi det nesten ikke er noe igjen av det.

Noen er veldig stilige mer kort-kort. Andre er finere med litt mer lengde. "Jentelangt" synes jeg sjeldent er så fint på gutter.

For meg var det nesten et sjokk å oppleve at lettvindt er langt viktigere enn estetikk for en del gutter.

;-)

Her i gården bestemmer innehaveren av hodet frisyren.

mvh

Annonse

Tenåringen vår har vært igjennom de fleste frisyrer tror jeg :o)

Vet ikke hva som kler han best.

Minstemann 21.mnd har sånne fiine lokker bak og ved ørene, så han synes jeg kler litt lengde på håret :o)

Jeg nok svak for litt lengde med lokker/krøller uansett alder :o)

Jeg er for at ting skal være praktisk på små gutter - alså: Kort hår. Mine to hadde skikkelige englekrøller til de var ca to år (minstemann har ennå krøller, men de er i ferd med å forsvinne) - og det var skikkelig søtt når det vokste litt ut. Men samtidig ble det lett flokete og guttene hatet å bli børstet. Derfor foretrakk de alltid å ha kort hår.

Synes dessuten at kort hår på gutter er penest, egentlig.

Sønnen min er ikke noe glad i å vaske håret, så (bl.a.) derfor lar vi ikke håret bli for langt. Vaskingen går greiere når det ikke er så mye hår.

Selv synes jeg han er finest når håret begynner å bli _litt_ langt, altså ikke helt nyklipt.

Han har lyst, nokså tykt og stritt hår uten krøller.

Annonse

Gutten min på snart syv år har alltid hatt kort hår. Jeg synes han er finsest med det. Nå har han for langt kort hår, dvs han burde klippe seg, etter min mening - men han vil ha det langt, i alle fall luggen :-( Så vi har en diskusjon på gang. Nå er kompromisset at han og pappaen drar sammen til frisøren, og så skal han si til frisøren hvor mye hun kan klippe.

Her er jeg ikke enig med flertallet! Jeg syns litt lengde på håret er fint på gutter, særlig hvis de har litt fall! Men jeg mener ikke jente-langt til nedenfor skuldrene, mer Beatles-langt kanskje. Sønnen min er bare 2 år, så jeg bestemmer fisyren foreløpig, men han skal få bestemme selv etterhvert (hvis han vil...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...