Gå til innhold

kort eller langt hår?

Anbefalte innlegg

Her er jeg ikke enig med flertallet! Jeg syns litt lengde på håret er fint på gutter, særlig hvis de har litt fall! Men jeg mener ikke jente-langt til nedenfor skuldrene, mer Beatles-langt kanskje. Sønnen min er bare 2 år, så jeg bestemmer fisyren foreløpig, men han skal få bestemme selv etterhvert (hvis han vil...)

Jeg er enig med deg, jeg!

Ser at guttungen kler veldig godt å ha litt lengde på håret. Men det er absolutt mest praktisk med kortere, så jeg slites litt mellom pent og praktisk. ;o)

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Kort!

Evt sånn som ligner litt på bolleklipp hvis du skjønner hva jeg mener. Lik lengde på håret og kort i nakken...

Men det kommer veldig an på personen.

Min sønn på 6 år vil helst ha det kjempekort, han får bestemme det sjøl.

Hm, man har forskjellige smak ja.

Jeg også synes det er finest med kort hår på gutter da!

Men _absolutt ikke_ bolleklipp. Når jeg har med gutten på 4 til frisør, passer jeg på å forklare tydelig at vi _ikke_ skal ha bolleklipp.

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...