Gjest Sport30 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har gradvis blitt mer og mer aktiv som "idrettsutøver" siden av midten av 20-årene og er nå 10 år etter ganske aktiv. Men "fremgangen" synes jeg er merkelig dårlig. Samtidig synes jeg at jeg har veldig lett for å bli støl, jeg blir støl veldig lenge og føler at musklene er ømme i lange perioder etter hard trening (2-3 dager). I tillegg blir musklene veldig fort slitne/stive ved motstand feks. motbakker. Hva kommer dette av???? - Ikke at jeg skal tolke det som noen "diagnose" men snarere som et hint om hva man kan sjekke: Finnes det noen tilstander (revmatiske, infeksjonsmessige, genetiske) som kan være bakteppet for det jeg opplever her???? Et tilleggsspørsmål: Kan astma være en begrensende faktor på utholdenheten selv om medisinering gjør med symptomfri under trening/konkurranse?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.