Gå til innhold

Stølhet, ømhet og slitne muskler


Gjest Sport30

Anbefalte innlegg

Gjest Sport30

Jeg har gradvis blitt mer og mer aktiv som "idrettsutøver" siden av midten av 20-årene og er nå 10 år etter ganske aktiv. Men "fremgangen" synes jeg er merkelig dårlig.

Samtidig synes jeg at jeg har veldig lett for å bli støl, jeg blir støl veldig lenge og føler at musklene er ømme i lange perioder etter hard trening (2-3 dager). I tillegg blir musklene veldig fort slitne/stive ved motstand feks. motbakker. Hva kommer dette av????

- Ikke at jeg skal tolke det som noen "diagnose" men snarere som et hint om hva man kan sjekke: Finnes det noen tilstander (revmatiske, infeksjonsmessige, genetiske) som kan være bakteppet for det jeg opplever her????

Et tilleggsspørsmål: Kan astma være en begrensende faktor på utholdenheten selv om medisinering gjør med symptomfri under trening/konkurranse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...