Gå til innhold

Kommentar på store barn i handlevogn

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Du mener det er bedre å hoste i hånda som du sier du bruker til å tafse på all maten med? Å hoste i hånda er en uting på linje med lommetørkle, at du faktisk ikke har innsett DET engang, sier litt om deg... Man puster uansett ut i lufta, så hoster man ikke på noen eller på maten så er det mye bedre enn å få guffa i hånden som man skal ta i alt mulig med.

Jeg skrev da ikke noe om å hoste i hånden? Lommetørkle er ikke nevnt med ett ord :)

Du skal ha cred for energien da!

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

4

• Luska

4

• morsan

3

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Som mannen som stod ved fruktdisken likt som meg og guttungen i går.

Først drar han opp ett meget velbrukt lommetørkle og snyter seg skikkelig. Krøller sammen lommetørklet igjen og putter det i lommen. Og så begynner han å kjenne på alle eplene før de fleste går tilbake i fruktdisken igjen.

Skikkelig delikat spør du meg!

Nice :)

Folk gjør så mye rart, og jeg tror faktisk de ikke vet bedre...

Gjest Persille

"Host uten å holde deg for munnen,"¨

Tada! Hukommelse er heller ikke din sterke side ser jeg...

Man kan vel holde seg for munnen uten å bruke hendene?

Jeg klarer det alltid, og bruker aldri hendene - se der har du en utfordring til neste barnetime :)

Gjest vognfeber

Man kan vel holde seg for munnen uten å bruke hendene?

Jeg klarer det alltid, og bruker aldri hendene - se der har du en utfordring til neste barnetime :)

Du guffer til klærne istedenfor da. Glad jeg ikke bor i en by nær deg, du høres guffen ut på veldig mange måter!

Hvordan får du med både handlevogn og barnevogn?

Våre barn er jo like gamle, og Billa kan ikke løpe rundt på egenhånd i butikken...

Jeg mente ikke barnevogn. Jeg mente at hun sitter oppi handlevogna, men på det sete til å vippe ut/inn med bena utenfor selve handlevogna. Skjønner du? Vanskelig å forklare.

Annonse

Vet ikke hvor gamle barn du har, men hva gjør du da når du skal handle? Drar med både handlevogn og barnevogn? Er ikke det litt upraktisk, for ikke å si tungt?

Tror jeg forklarte meg litt dårlig. Jeg mente ikke barnevogn. Jeg mente at barn kan sitte i handlevogna, men på det sete til å vippe ut/inn med bena utenfor selve handlevogna. Bruker ikke barnevogn.

Tror jeg forklarte meg litt dårlig. Jeg mente ikke barnevogn. Jeg mente at barn kan sitte i handlevogna, men på det sete til å vippe ut/inn med bena utenfor selve handlevogna. Bruker ikke barnevogn.

OK, jeg bare forsto deg ikke helt. :-) For å dra på to vogner høres temmelig tungvindt ut.

Hadde ikke brydd meg om det, men synes det er litt spes å ha en 5-åring i handlevogna. Ikke ofte jeg ser det.. Blir litt på samme nivå som noen venner av meg som bærer 5-åringen hver gang de er ute og går tur e.l. Hun "orker ikke" å gå!

Gjest mine må gå selv

Synes det er utrivelig å se så store unger sitte i handlevogna!. Når de har vokst ut av "baby-plassen" bør de klare å gå rundt i butikken. Jeg tror, dessverre, at plasseringen i handlevogna er en unnskyldning for å slippe å holde "kustus" på ungen sin slik at den ikke racer ukontrollert rundt i butikken ... Det er altfor mange ettergivende og dillete foreldre.......

Kjæresten min hadde datteren i vogna på matbutikken, og stod foran en hylle og tittet på hva de skulle kjøpe. Da det kommer fra karen ved siden av.

"Jeg er ikke interessert i å få hundebæsj på maten min, så se å ta det barnet ut av vognen med en gang"......

Min kjære kunne ikke dy seg og det ble en diskusjon ut av det. Men karen stod fast på sitt, at barn tråkket oppi alt de kom over,så sannsynligheten for at hun hadde hundebæsj under skoene var stor, og han var ikke interessert i å få dette i maten når han handlet......

Jeg er faktisk enig med mannen som sa fra. Vognen er for mat, ikke for skitne sko.

Gjest girasol

Jeg synes det er mye vits å skitne ting til med vilje - jeg gjør det for ren moro og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

I matbutikken; slikk på fingrene før du åpner fruktposen, etterpå klemmer du på all frukten. Host uten å holde deg for munnen, spis litt druer eller andre smaksprøver, slikk deg på fingrene og tafs litt på andre produkter etterpå. Jobber du i fjøs kan du gjerne ta med utedressen din og legge i handlekurven i tillegg - bare for å sette en liten ekstra piff på det hele.

Barn i handlekurven er langt fra det verste man finner i en forretning - og det er veldig få barn som er konstante vandrende smittebærere.

Se på det på denne måten; lar du snørrungene løpe rundt i butikken er det mye større sjanse for at du overtar bakteriene deres enn om man snevrer skadeomfanget til én handlevogn :)

*lol* :-)

Annonse

*ler*

Basert på at det er håndtaket som er klassifisert som det stedet man enklest kommer i kontakt med bakterier? Tror det ble publisert før helgen - neste på listen var håndtak på offentlige toaletter...

Dessuten er all maten innpakket, og du kan jo velge en kurv i stedet - så er problemet ditt løst :)

De er ikke særlig renere disse kurvene heller.

fyflate som de ser ut av og til!

Min 5 åring, sitter i handlevogna innimellom.

Særig den dagen i uka jeg gjør storhamdel, da har vi vært å svinsa rundt på senteretett par timer før vi kommer til matbutikken.

har forståelse for at de blir trøtte å lei av å gå...

Derfor ser jeg ikke dette som et problem at han får sitte i vogna.

Stort sett går han!

Min 5 åring, sitter i handlevogna innimellom.

Særig den dagen i uka jeg gjør storhamdel, da har vi vært å svinsa rundt på senteretett par timer før vi kommer til matbutikken.

har forståelse for at de blir trøtte å lei av å gå...

Derfor ser jeg ikke dette som et problem at han får sitte i vogna.

Stort sett går han!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...