Gå til innhold

Alle gaver man får...

Anbefalte innlegg

Jeg får stadig masse "gaver" i form av selvbygde legobiler, brio-mekk-kreasjoner, biler av papp og dorullkjerner, modelleire-figurer etc.

Det er jo koselig å få, men litt upraktisk med 17 legobiler som samler støv.

Hittil har jeg latt gavene "bli borte" på mystisk vis, og det er aldri noen som spør etter dem...

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219534-alle-gaver-man-f%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest digitale bilder

Jeg tar bilder av de som er fine / det ligger mye arbeid bak osv, og har en egen mappe på pcen til bilder av hver av barnas arbeider som det ikke er så lett å ta vare på. En eller to nyere ting står fremme, når jeg får nye, plukker jeg legobitene fra hverandre og legger tilbake i kassen, det samme med plastelinaen osv.

Tegninger henger i en klype på kjøleskapet, når den er full, tar jeg ut de mest bevaringsverdige og legger disse i en stor mappe, de andre legges midt inne i returpapirbunken..

Jeg scanner noen tegninger også.

kakki1365380609

Lego og slikt kan jo bygges om igjen, så det setter jeg på pynt en stund og så blir vi enige om å legge dem i en egnet kasse for senere bruk.

Andre ting henger/står på pynt så lenge som det føles rett og så legges det i en eske merket med navn og ca alder og havner på loftet sik at de kan finne dem igjen når de engang skal rydde der oppe....:o)

Tegninger har jeg div mapper for.

Jeg tar bilder av de som er fine / det ligger mye arbeid bak osv, og har en egen mappe på pcen til bilder av hver av barnas arbeider som det ikke er så lett å ta vare på. En eller to nyere ting står fremme, når jeg får nye, plukker jeg legobitene fra hverandre og legger tilbake i kassen, det samme med plastelinaen osv.

Tegninger henger i en klype på kjøleskapet, når den er full, tar jeg ut de mest bevaringsverdige og legger disse i en stor mappe, de andre legges midt inne i returpapirbunken..