Gå til innhold

Når jeg blir mamma... fra barnemunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Da datteren min var ca.4 år, begynte hun en dag plutselig å gråte der hun satt på gulvet og lekte med noe. Da jeg spurte hvorfor hun gråt, sa hun at hun grudde seg så fryktelig til å bli gammel.

- Nei men hvorfor det, da?

- Jo, for da må jeg begynne å røyke, u-h-hu!

Både farmor og mormor røykte den gangen.

:)

Og vår 4-åring hadde også noen tanker om det å bli mamma:

"Mamma, jeg tenkte at jeg vil bo hos deg når jeg får mine egne unger!"

"Hmm, hvorfor tenker du det?"

"Fordi, det er her jeg bor - og da får de to mammaer!"

Så enkelt og greit!

;o)

fra

Da datteren min var ca.4 år, begynte hun en dag plutselig å gråte der hun satt på gulvet og lekte med noe. Da jeg spurte hvorfor hun gråt, sa hun at hun grudde seg så fryktelig til å bli gammel.

Herlig!

Hehe :-)

Eller som jentungen min da hun var en liten (hun er 11 nå), hun satt plutselig i å grine en dag vi sto på badet og ordnet oss...jeg lurte på hva det var, og hun hyler høyt:..."jeg vil ikke gå med sånne truser med tråd i rumpa når jeg blir voksen!!!!!!"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...