Gå til innhold

6-år, vekt og lengde...

Anbefalte innlegg

Gjest tanta Bertwe

Min venninne var inne med sin 6-åring her om dagen på kontroll, Gutten var 116 cm høy og 21.5 kg tung, dette var i følge helsesøster litt under gjennomsnittet høy og litt over gjennomsnittet tung!

Neste uke skal jeg inn med min gutt, veldig spent nå, for min er mye mindre, jeg trodde hennes sønn lå langt over gjennomsnittet i høyde...

Hvor store er deres 6-åringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219557-6-%C3%A5r-vekt-og-lengde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 6,5 åring (født sommeren -99) er nå 116 cm høy og litt under 20 kg (har ikke veid ham på en stund) På kontrollen på helsestasjon for akkurat ett år siden var han 108,5 cm og 18 kg.

Han har vokst noe vanvittig det siste året, men er ikke mye tyngre enn før. Han er blitt som en strek.

Gjest matmomsen

Min 6,5 åring (født sommeren -99) er nå 116 cm høy og litt under 20 kg (har ikke veid ham på en stund) På kontrollen på helsestasjon for akkurat ett år siden var han 108,5 cm og 18 kg.

Han har vokst noe vanvittig det siste året, men er ikke mye tyngre enn før. Han er blitt som en strek.

Min 4 åring er 113 cm høy og 21,5 kg så han er nok litt liten. Men de er jo forskjellige .-)

Annonse

Annonse

Min gutt, som blir 7 denne uke :0), er ca. 135 lang og veier mellom 22-23 kg.

Oi, han er lang og tynn? (Mener ikke noe galt med det, altså.)

Sønnen min blir 7 om noen uker, og han veier vel det samme som din, men er drøye 5 cm kortere - og buksene sitter ikke akkurat godt på ham heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...