Rusketuska Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hei Jeg vet at jeg har sett her inne at Posten er en av de bedriftene som gir velferdspermisjon under hentereise. Noen som vet om dette går klart frem av personalhåndboken e.l.? 0 Siter
tussa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 hei. Vi fikk begge som postansatte velferdsperm i forbindelse med hentereise 2002. mannen i huset fikk 14 dager, jeg fikk noen dager i forbindelse med reisen. i og med at jeg startet min permisjon den dagen vi overtok gutten vår i Colombia. husker ikke om det sto så klart i håndboken, men vi hadde ingen problemer i forbindelse med søknaden. Håper det ordner seg for dere! Hvor er dere i prosessen og hvilket land? Ikke så aktiv på forumet her lenger, men prøver å følge med litt innimellom ) 0 Siter
Rusketuska Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 hei. Vi fikk begge som postansatte velferdsperm i forbindelse med hentereise 2002. mannen i huset fikk 14 dager, jeg fikk noen dager i forbindelse med reisen. i og med at jeg startet min permisjon den dagen vi overtok gutten vår i Colombia. husker ikke om det sto så klart i håndboken, men vi hadde ingen problemer i forbindelse med søknaden. Håper det ordner seg for dere! Hvor er dere i prosessen og hvilket land? Ikke så aktiv på forumet her lenger, men prøver å følge med litt innimellom ) Jeg er ikke selv ansatt i Posten, men spør for noen jeg kjenner. Vi har fått tildelt en Kina-prinsesse, og venter nå på reisedato. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.