Gå til innhold

Hvor få tak i esker?(/ u.t.)

Anbefalte innlegg

(dette ligger også på åpent, men det er så mange kloke hoder her inne at jeg legger det her også ;-)

Det er fuktig i den ene boden vår. Jippi. Alt må dermed ut av sine opprinnelige (og nå fuktige) esker, og over i nye. I tillegg skal lillemor på 5 mnd få eget rom, og da er det en del ting som må pakkes vekk.

Det blir jo en del esker av sånt...!

Hvor får man tak i esker? Vi trenger hele, tette esker, så sånne frukt-esker fra butikker o.l. har jeg ikke lyst til å bruke. Er det noen som selger pappesker? Hva koster i så fall det?

Jammen er DOL et nyttig sted - alt man kan spørre om ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219632-hvor-f%C3%A5-tak-i-esker-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uvitende......!

Ikea har greie kasser. ikke er de dyre heller... vi synest i alle fall at de er helt ok å til slike formål...

se: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=16&langId=-14&catalogId=10103&cattype=top&identifier=06514_irwtree003

lykke til ;)

Annonse

hare1365380455

Jeg anbefaler at du kjøper noen plastkasser med lokk også (ikke alle er helt tette, dersom du er redd for det). Ihvertall sette plastkasser nederst og stable pappesker oppå disse, så slipper du at de blir våte igjen.

Det har de på europris bl.a.

Vet ikke om andre har svart det, men Binders (tidl. Tybring-Gjedde) har esker i alle størrelser man kan tenke seg. Vi handlet en del der da vi skulle flytte, og ikke koster de en formue heller.

Jeg bruker å få esker fra Binders som brevordnerne/ringpermene kommer i. Fine størrelser, passe stiv, og enkle hvite med litt rødt på (lett å se merkinga) :o)

Gjest Persille

Jeg bruker å få esker fra Binders som brevordnerne/ringpermene kommer i. Fine størrelser, passe stiv, og enkle hvite med litt rødt på (lett å se merkinga) :o)

De stjeler jeg fra jobben :)

Dvs - jeg stjeler jo egentlig ikke, for de skal jo kastes likevel :)

Og da vi byttet firmanavn delte de ut all pakketeipen med firmalogo på til de ansatte - noe som passet kjempefint siden vi skulle flytte samtidig :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...