tante-huffameg Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Har brukt ei del tid på et barn for lite forumet.. Mista sjølv ei datter på 9 mnd sommaren -04 det har vore ei heilt forferdeleg tid..me fann ho død i senga si om morgonen.. eit sjokk av dei verste.. me fekk god hjelp av helsestasjonen her og haukeland sjukehus.Men eg føler eg kunne tenkt meg å vore med i ei gruppa. Det fekk me aldri tilbud om.. kanskje fordi det ikkje er det i nærleiken her.Er det noken som veit kor i landet dei har sånne grupper?..bur i hordaland. 0 Siter
mamma10 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Sjekk nettsidene til Foreningen "Vi som har et barn for lite". De har flere lokal-lag. Du kan spørre dem direkte om de har kontaktpersoner eller aktiviteter i ditt nærområde. ettbarnforlite.no Det er veldig bra å komme i kontakt med andre som kjenner på eller har kjent på den samme type smerte som deg. Lykke til! 0 Siter
Gjest vårblomst.. Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kan jeg få spørre hva hun døde av? Huff, vet hvordan det er ..mistet vår som var 1 mnd med hjertefeil. Er ca 1 år siden nå. Har fått en ny baby nettopp, men det er knalltøft! Livet blir aldri det samme mer. 0 Siter
ovin Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sjekk nettsidene til Foreningen "Vi som har et barn for lite". De har flere lokal-lag. Du kan spørre dem direkte om de har kontaktpersoner eller aktiviteter i ditt nærområde. ettbarnforlite.no Det er veldig bra å komme i kontakt med andre som kjenner på eller har kjent på den samme type smerte som deg. Lykke til! hei, jeg vil gjerne komme i ontakt med flere som har mistet ett barn, eller er det en hjemmeside for denne foreningen så ønsker jeg å få den, jeg mistet min sønn her tidligere i sommer å kåmmer på en måte ikke videre, savner han helt forferdelig, er det noen der ute som kan hjelpe så jeg kommer videre.hilsen ovin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.