Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sønn på 8 år liker veldig godt pakkene med Newton-ekspriment.

Walkie talkie for barn ønsker han seg. Gameboy har han. Han blir da selvfølgelig glad for spill til den.

Da han ble 7 år fikk han en boks med hårvoks hos noen. Jeg kunne ikke tro at en så liten gutt kunne bli så glad over noe sånt, men det ble han :-)

Det finnes en pakke med alle ingrediensene for å starte sitt eget minireke-klekkeri. Det er til barn. Er man flink begynner det å leve i bollen. Jeg fikk spørsmål fra ei om hun kunne kjøpe det til sønnen min. Jeg svarte nei, helst ikke ;-)

Vår pode blir seks om noen måneder - og for han er egentlig alt som er "litt teknisk" veldig kult. f.eks "spionutstyr" (fås på lekebutikker), walkie talkie (kjempepopulært), selvsagt spill til gamecuben, men også andre spill (Planetreisen er veldig pop).

Sykkel, skateboard, snowboard + sikkerhetsutstyr til dette er høyt på ønskelista (han har snowboard, ønsker seg hjelm, så han får bruke det).

Han ønsker seg kjempemasse en PC, men det får han nok vente litt med. :-)

Vår pode blir seks om noen måneder - og for han er egentlig alt som er "litt teknisk" veldig kult. f.eks "spionutstyr" (fås på lekebutikker), walkie talkie (kjempepopulært), selvsagt spill til gamecuben, men også andre spill (Planetreisen er veldig pop).

Sykkel, skateboard, snowboard + sikkerhetsutstyr til dette er høyt på ønskelista (han har snowboard, ønsker seg hjelm, så han får bruke det).

Han ønsker seg kjempemasse en PC, men det får han nok vente litt med. :-)

Hvor lang tid tar det å spille Planetreisen hvis man er 2 (går det an med bare 2?) eller 3, sånn omtrent? Likner det mest på Monopol eller stigespill, for å si det sånn?

Hvor lang tid tar det å spille Planetreisen hvis man er 2 (går det an med bare 2?) eller 3, sånn omtrent? Likner det mest på Monopol eller stigespill, for å si det sånn?

Tja - hvor lang tid tar det egentlig? Nærmere stigespill enn monopol i alle fall. Vi pleier å spille det på kveldene etter at de minste ungene er i seng - og da tar det vel omlag en halvtime, kan jeg tenke meg?

Poden synes det er kjempemorsomt (men så er han interessert i stjernene, astronomi osv)

Annonse

Tja - hvor lang tid tar det egentlig? Nærmere stigespill enn monopol i alle fall. Vi pleier å spille det på kveldene etter at de minste ungene er i seng - og da tar det vel omlag en halvtime, kan jeg tenke meg?

Poden synes det er kjempemorsomt (men så er han interessert i stjernene, astronomi osv)

Takk. Vi skal nemlig snart feire 7-årsdag hos oss også.

Gjest lykke til med 7 år

Hmmm, ikke lett når man ikke kjenner gutten men hva med å kjøpe turneringer til å ha i taket (IKEA til under 100 lappen)

sparksykkel, det finnes masse morsomme og nye spill (ikke pc sill)morsomt for alle, bærbar dvd spiller og musikk, Bestill en hotelltur på et badehotell, holder jo med en natt supert for oss i allefall.

Hmmm, ikke lett når man ikke kjenner gutten men hva med å kjøpe turneringer til å ha i taket (IKEA til under 100 lappen)

sparksykkel, det finnes masse morsomme og nye spill (ikke pc sill)morsomt for alle, bærbar dvd spiller og musikk, Bestill en hotelltur på et badehotell, holder jo med en natt supert for oss i allefall.

Takk, nå fikk jeg noen gode ideer :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...