Gå til innhold

DØDELIG MATVIRUS I NORGE !!!

Anbefalte innlegg

Det er snakk om en bakterie, ikke et virus, dessuten er det ingen grunn til hysteri.

Selvfølgelig er det grusomt for de 6 familiene som har syke barn, men det er ingen grunn til å bli hysterisk for andre av den grunn.

Akkurat som fugleinfluensaen, nå tør ikke folk kjøpe fastelavensris en gang, for de er redd for å bli smittet.

Det har blitt veldig hysteri ut av dette, selv om "vanlig" influensa faktisk har tatt livet av langt flere.

Liten avsporing der;o)

Fortsetter under...

Gjest 3 ting på en gang

Helt enig! Veldig vitkige presiseringer.

Men det som jeg synes er litt pussig, er at det kun er barn som er rammet (hittil). Og også kun ganske små barn. Det skulle kanskje tyde på at bakteriene finnes i mat som er mer "typisk" for denne aldersgruppen - eller hur?

Kinderegg

Akkurat som fugleinfluensaen, nå tør ikke folk kjøpe fastelavensris en gang, for de er redd for å bli smittet.

Det har blitt veldig hysteri ut av dette, selv om "vanlig" influensa faktisk har tatt livet av langt flere.

Liten avsporing der;o)

Tuller du? Fastelavensris? Hvorfor det?

Jeg vet det er gåsunger på det og at man limer på kunstige fjær, men .. ;-)

Tuller du? Fastelavensris? Hvorfor det?

Jeg vet det er gåsunger på det og at man limer på kunstige fjær, men .. ;-)

Det er ekte fjær, men de er kokt, stekt (?? *s*), desinfisert etc etc så det finnes ikke spor av fugler igjen på dem. Men folk er jo gærne da. Lenge leve hysteriet.

Skal kjøpe 3 ris på lørdag, jeg, for å hjelpe stakkars sanitetsdamene som ikke får solgt kvista sine;-)

Det er en god sak!

Det er ekte fjær, men de er kokt, stekt (?? *s*), desinfisert etc etc så det finnes ikke spor av fugler igjen på dem. Men folk er jo gærne da. Lenge leve hysteriet.

Skal kjøpe 3 ris på lørdag, jeg, for å hjelpe stakkars sanitetsdamene som ikke får solgt kvista sine;-)

Det er en god sak!

*skuler bort på fastelavensriset femåringen hadde med hjem fra barnehagen idag*

;-)

*skuler bort på fastelavensriset femåringen hadde med hjem fra barnehagen idag*

;-)

*lol*

Likte godt den vitsen som ble posta her om dagen;

Er immun mot fugleinfluensa, for jeg har vært gift med en gjøk i 20 år.

Moro.

Men glad jeg ikke er fugl,

*kvitre*

Annonse

Nei, jeg tuller ikke.

Finner ikke noe om det på nettet, men det ble nevnt i nyhetene på tv en dag i denne uka.

Jeg fikk forklaringen fra citygirl rett under her...

Fjærene som brukes på fastelavnsriset er visst ekte. Av den grunn har visst noen fått hetta ;-)

I går kveld leste jeg forøvrig det samme som du skriver om fastelavnsris. Folk blir bedt om å ta det med ro siden smitte umulig kan skje på den måten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...