buffy79 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 skal på langtur med vesla sammen med en stor gruppe, hvor hun er eneste barn. har flydd med henne tidligere, uten at det har vært noe problem, men av en eller annen grunn kvier jeg meg for det nå. blir jo ikke alene, siden vi blir mange voksne. men jeg kan jo ikke belage meg på at andre skal hjelpe meg, selv om noen allerede har meldt sin interesse. hva bør jeg tenke på for at hun ikke skal kjede seg for mye, hva kan jeg gjøre for å få henne til å sitte stille ve take-off og landing? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219783-flyreise-med-25-%C3%A5ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Snakk med henne på forhånd om det å måtte sitte stille i stolen når flyet skal lette og lande. Og vær streng på at setebeltet skal være på. Jeg er sikker på at mange lyst til å være med å underholde henne. Men ta med deg noen enkle bøker, noe snacks som det ikke er så mye sukker i (rosiner, babygulerøtter, eplebiter, lite søt kjeks). Når hun begynner å bli urolig, gir du henne en ting, eller begynner å lese for henne (eller begge deler). Ikke vær redd for å synge sammen med henne eller kose masse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219783-flyreise-med-25-%C3%A5ring/#findComment-1632295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ta med en ryggsekk med div. småting i. Litt å spise på (men unngå sukkerbombene), bok, tegnesaker og ikke minst "klistrehefte". Et slikt hefte hvor du kan ta av og på "klistremerkene". Det har falt i god smak av vesla mi da vi har reist. Ho synes det er OK enda ho nå nærmer seg 7. Disse kan også klistres på vinduet i flyet. God tur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219783-flyreise-med-25-%C3%A5ring/#findComment-1632441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
buffy79 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Snakk med henne på forhånd om det å måtte sitte stille i stolen når flyet skal lette og lande. Og vær streng på at setebeltet skal være på. Jeg er sikker på at mange lyst til å være med å underholde henne. Men ta med deg noen enkle bøker, noe snacks som det ikke er så mye sukker i (rosiner, babygulerøtter, eplebiter, lite søt kjeks). Når hun begynner å bli urolig, gir du henne en ting, eller begynner å lese for henne (eller begge deler). Ikke vær redd for å synge sammen med henne eller kose masse. jeg har kjøpt sukkerfrie pastiller, de i esker, det liker hun godt, kjeks med lite sukker, og saft uten sukker, ingen sukkerholdige snop til henne, da blir hun bare veldig aktiv og vil ikke sitte stille. har og kjøpt inn ny tegnebok med farger til henne, en ny bok, en ny dukke - det som er nytt er alltid spennende og hun liker å ha en baby å sovne med. har så vidt begynt å forberede henne på at vi skal fly, har vært og sett på flyene, noe hun helst vil hver dag nå. kjøpt inn komfortabelt reiseantrekk hun er meget fornøyd med, og har vist fram til alle som kommer, og hun har fått en fin trillekoffert hun kan ha lekene og ellers de andre tingene i. kjøper med en liten imsdal flaske, med de nye tutene, hun liker å drikke fra de. kose er vi glade i, og gjør mye av. tenker det vil gå bra. får en mellomlanding på 5 timer i amsterdam, og der kan hun leke og løpe fra seg på lekearealene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219783-flyreise-med-25-%C3%A5ring/#findComment-1633926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 jeg har kjøpt sukkerfrie pastiller, de i esker, det liker hun godt, kjeks med lite sukker, og saft uten sukker, ingen sukkerholdige snop til henne, da blir hun bare veldig aktiv og vil ikke sitte stille. har og kjøpt inn ny tegnebok med farger til henne, en ny bok, en ny dukke - det som er nytt er alltid spennende og hun liker å ha en baby å sovne med. har så vidt begynt å forberede henne på at vi skal fly, har vært og sett på flyene, noe hun helst vil hver dag nå. kjøpt inn komfortabelt reiseantrekk hun er meget fornøyd med, og har vist fram til alle som kommer, og hun har fått en fin trillekoffert hun kan ha lekene og ellers de andre tingene i. kjøper med en liten imsdal flaske, med de nye tutene, hun liker å drikke fra de. kose er vi glade i, og gjør mye av. tenker det vil gå bra. får en mellomlanding på 5 timer i amsterdam, og der kan hun leke og løpe fra seg på lekearealene Det kommer nok til å gå veldig bra skal du se. Et annet tips er sånne hefter med klistremerker man kan ta på og av. Schiphol, Amsterdam er jo nesten et paradis for barn! Vi måtte vente der i 7 timer da vi dro til USA sist. JEntene var 3,5 og 4,5 år gamle og de storkoste seg! (Litt verre med mor og far...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219783-flyreise-med-25-%C3%A5ring/#findComment-1633969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.