Gå til innhold

Los-Pisingos venner fra ventingen i 04/05 :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som fikk barn fra Los-Pisingos i 04/05. Hvordan går det med dere?

Her er alt bra. Elias er nettopp blitt 1 år, og han er selfølgelig verdens fineste gutt. Vi koser oss veldig, og har hatt besøk av barnevernet for oppstart etter den laaange veien etter søsken. Ser at de har åpnet opp for muligheten til å kunne få barn fra LP igjen, og vi håper å kunne komme med der i juli når vi skal sende avgårde papirene våre.

Dere da, hadde vært gøy med en liten oppdatering :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219799-los-pisingos-venner-fra-ventingen-i-0405/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Krykkjemo

Så hyggelig at dere har kommet i gang med nr 2. Vi tar også ny søknad sammen med den siste oppfølgingsrapporten til ICBF. Litt rart at det snart har gått 1 år alt. Og med den aktiviteten det er i Colombia for tiden, så er det jo bare å få papirene nedover snarest mulig.

Vi har ikke sett noe til dere i sør, men jeg sender deg i mail før vi flytter.

hilsen

Hei Krykkjemo

Så hyggelig at dere har kommet i gang med nr 2. Vi tar også ny søknad sammen med den siste oppfølgingsrapporten til ICBF. Litt rart at det snart har gått 1 år alt. Og med den aktiviteten det er i Colombia for tiden, så er det jo bare å få papirene nedover snarest mulig.

Vi har ikke sett noe til dere i sør, men jeg sender deg i mail før vi flytter.

hilsen

Hallo!!!

Vi har hatt feil med mailen, så derfor har e ikke fått svart dere.

Takk for hilsning i AF-bladet:-)

Vi har ikke vært sørpå enda, bare en tur til Bergen. GOD TUR videre til det store utland. Vi snakkes.

Gjest benrossl (rossi)

Hei Krykkjemo

Kjekt å høre at andre LP'er er i gang med nr. 2. Vi er også i gang og saken vår er nå sendt til Bufetat. Håper ikke det tar alt for lang tid.

Tenk at vår skjønne prinsesse allerede blitt 1 1/2 år! Tiden går så alt for fort. Hun går i barnhage og stortrives. Hun sjarmerer alle i senk :-)

Vi håper også å være med i neste "pulje" som får saken sendt til LP. Ønsker virkelig å få søster/bror fra samme plass. Kanskje vi denne gang får treffes i Bogota??

Hilsen Rossi

Hei Krykkjemo og alle andre ! Slenger meg på og hilser til alle som fikk barn fra LP i 04/05 og jeg er så glad for at det er blitt åpning der igjen. Håper at alle dere som ønsker søsken fra LP får det. Vi har to skjønne små fra LP og vi er så utrolig takknemlig!! Blir spennende å følge med dere!

God helg til dere alle sammen.

Mange hilsner fra

Annonse

Gjest pippppi

Hei alle gamle og kjente LP-venner! Så koselig å se de kjente nickene deres igjen og høre at alle har det bra!

Vi har det alle tiders om dagen! Lillehøna som har blitt 1 1/2 er så skjønn, skulle nesten ønske hun ikke ble større jeg, men tida flyr jo så altfor fort.

Koselig å høre at flere av dere allerede er igang med å skaffe søsken til småtrollene deres. Må innrømme at jeg er bittelittegrann misunnelig, men det er IKKE min mann, så det blir nok ikke flere turer på oss. Men vi koser oss masse med de to trollene vi har her da ! :o)

Lykke til videre i livet alle sammen !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...