ellemier Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Datteren min (2 år) har nettopp fått 2 hjørnetenner med den følge at hun har vært syk en uke med betennelse i hele munnen.(Hun har fått pensillin.) Hun hadde en del blemmer inne i munnen mens det var hovent og i etterkant har hun blemmer i den ene munnviken og på pekefinger( som stort sett har vært i munnen). Legen mente dette var herpes type 1. men nå krever foreldrene i barnehagen å få legeerklæring på at det ikke er brannkopper og at det ikke er smittsomt... Er det sannsynlig at det skulle være det? og kan de andre foreldrene kreve dette? 0 Siter
tigermamma1365380957 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hei. Toåringen min hadde brennkopper for noen uker siden, og da fikk jeg noen overraskelser: Brennkoppene skulle ikke behandles med annet enn Brulidine (de var på kinnet og i munnviken). Og vi var hjertelig velkomne i barnehagen allerede fra første dag. Jeg valgte likevel å holde ham hjemme, men styreren sa altså at det var helt greit å komme. 0 Siter
to-englers-mamma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hei. Toåringen min hadde brennkopper for noen uker siden, og da fikk jeg noen overraskelser: Brennkoppene skulle ikke behandles med annet enn Brulidine (de var på kinnet og i munnviken). Og vi var hjertelig velkomne i barnehagen allerede fra første dag. Jeg valgte likevel å holde ham hjemme, men styreren sa altså at det var helt greit å komme. Kan ikke vere munn og klovsyke da? Min datter hadde det, med blemmer i munnen og litt inni henda,.. Er smittsomt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.