Gå til innhold

Jenter på 8 - hva leker de med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jessamy

Min åtteåring har dilla på hester, hun og venninnene leker mye med små plastikkhester som hun også har laget en stall til. Ellers er hun glad i musikk,spiller høyt og synger og danser.Leker også med "Polly-dukker",og liker å tegne, glansbilder har også blitt poulært i det siste.

Kommer an på jenta.

Min leker med pokemonfigurer, dinosaurfigurer og superheltfigurer med venner (hovedsaklig gutter). Mye samtalebasert lek, hvor sosial interaksjon er hovedfokus.

PC-spill, gamecube og gameboy er populært.

Fargelegging er også gøy - og tidvis tegning.

Lego er tidvis populært - jentungen min er særskilt glad i Star Wars lego, og hadde neppe hatt noe imot Harry Potter lego heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...