Gå til innhold

Arbeidsledig og student

Gjest snart i gang med adopsjon nr. 2

Anbefalte innlegg

Gjest snart i gang med adopsjon nr. 2

Jeg har akkurat mistet jobben pga nedbemanning, og skal studere i ca 1,5 år før jeg søker jobb igjen. Må vi utsette adopsjon nr. 2 helt til jeg har fått ny jobb? Vi begynner å bli gamle, og har egentlig ikke tid til det.

Tror ikke det blir vanskelig å få ny jobb etter studier, men vet jo aldri.

Mannen min har full jobb i staten, og tjener 360000 i året. Er jo ikke mye. I tillegg får jeg lønn og støtte til utdanning fra arbeidsgiver i nesten hele studieperioden, men etter det blir det arbeidsledighetstrygd til jeg får ny jobb.

Men vi må ikke gå fra hus og hjem av den grunn, og har oppsparte midler til adopsjon nr. 2.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219915-arbeidsledig-og-student/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også i gang med adopsjon

Hei

Det er jeg og, student og arbeidsledig. Jeg hadde heller ikke mye inntekt da vi søkte om nr. 2.

Vi har fått 2 barn og holder på med nr. 3.

Det er ikke størrelsen på din manns lønn som er avgjørende, men hvor store lån, utgifter dere har i forholdt til total inntekt.

Det er lov å være både student, arbeidsledig, hjemmeværende osv. så lenge den andre part er i god jobb,

thuva1365380402

Tror nok det er bare å starte adopsjon når mannen din tjener så bra som han gjør.

Vi har adoptert fra Korea, og er igang med adopsjon nr. 2 også. Da vi holdt på første gangen var jeg arbeidsledig mesteparten av ventetiden, mens min mann tjente bra. I Korea som vi har adoptert fra krever de at man har en inntekt på 270 000,-. Og når mannen tjener over det, er det ikke noe problem. Jeg har heller ikke fast jobb denne gangen heller, er bare ekstrahjelp.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...