Gå til innhold

Henger dere ut klær til tørk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tørker klær ute hele året. Om det er vått/snøvær tar jeg inn stativene på kvelden før jeg legger meg, så er de stort sett tørr morgen etterpå.

Vi har en altan med tett gulv rett over der tørkestativene står, så de er litt skjermet.

Men småfuglene sitter en sjelden gang der. Har kun en gang funnet fugleskit på klærne.

Gjest Calóni

Jeg må si jeg er fascinert av den gamle damen som bor ved siden av meg. Jeg har god utsikt til tørkestativet hennes fra vinduet her jeg sitter nå, og uansett vær og vind, så står hun og henger opp klær. Det kan blåse som bare det, men hun holder en fot oppå kleskurven så den ikke blåser unna, og med livet som innsats får hun både laken og mannens pysjbukser opp på snora. Stiv kuling, snø, minusgrader, regn, hagl,- klærne skal opp! Jeg må si det er ganske fornøyelig å sitte her noen ganger, for det kan være ganske underholdende ;)

Min mor har tørka klær ute i alle år, og jeg tror aldri det har kommet fugleskitt på dem. Har faktisk aldri tenkt over at det kunne være et problem når man henger ut klærne. Selv setter jeg tørkestativet på verandaen når det er tørt ute :)

Annonse

synes det blir en ekkel luft i klær som henger ute jeg. mye bedre når de henger inne og lukter tøymykner:) inne hos oss lukter det ikke vondt da..

Dårlig gjort å mene at d lukter vondt inne hos oss!

Nå ble jeg sur!!!!!!!!!!!!

Er bare en vane og her er det mye katter også, så jeg gidder ikke å ta noen sjanser på det gitt:)))

Har fått beskjed på riksen at jeg ikke skal så da må jeg være snill jente å høre etter:)))

Når du har fått beskjed slik er d best å henge klærne inne! Hadde jeg også gjort da! c",)

Åh, det er jeg HELT enig i!

Det er jo helt fantastisk :)

Godt å høre at noen er enig med meg i at klær som henger ute får god luft. Kanskje kommer d litt an på hvor en bor. D lukter jo ikke så godt ute over alt.

Men d irriterer meg at tørka mener d lukter vondt inne hos oss! c",)

Gjest Fenrisulven

Jeg må si jeg er fascinert av den gamle damen som bor ved siden av meg. Jeg har god utsikt til tørkestativet hennes fra vinduet her jeg sitter nå, og uansett vær og vind, så står hun og henger opp klær. Det kan blåse som bare det, men hun holder en fot oppå kleskurven så den ikke blåser unna, og med livet som innsats får hun både laken og mannens pysjbukser opp på snora. Stiv kuling, snø, minusgrader, regn, hagl,- klærne skal opp! Jeg må si det er ganske fornøyelig å sitte her noen ganger, for det kan være ganske underholdende ;)

Er det svigermora mi du sitter å ler av;-)

Gjest Persille

Godt å høre at noen er enig med meg i at klær som henger ute får god luft. Kanskje kommer d litt an på hvor en bor. D lukter jo ikke så godt ute over alt.

Men d irriterer meg at tørka mener d lukter vondt inne hos oss! c",)

Det gjør jo ikke det, det gjør det ikke hos meg heller - det er bare så mye friskere lukt ute, som jo sier seg selv :)

Annonse

Har ikke tørketrommel, så med 10 stk i familien henger vi klær ut til tørk så ofte det er vær til det. ;-)

Skal slutte å akke meg over klesvask til fem personer....

Hun mellomste på snart fem elsker å bytte tøy, og kan gjerne bruke 2-3 sett i løpet av dagen. Selvfølgelig ikke alltid det blir skittent da, men det vaskes mye rosa i str 4-6 år!

Ellers er det et mareritt med alle sokkene :-(

Men - når jeg synes jeg har mye, skal jeg tenke på deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...