Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Astral

Da jeg var 16 år (er snart 21 år nå) skulle jeg være inne kl 22 på hverdagene, hvis ikke annet var avtalt (hadde f.eks trening fram til kl 22 enkelte dager, og da var jeg selvsagt ikke hjemme før i 22.30-tida), men det måtte avtales FØR jeg dro hjemmefra. Ble jeg sen, ringte jeg hjem og gav beskjed, slik at mamma&pappa slapp å bekymre/irritere seg over at jeg var sen. I de helgene jeg var alene hjemme skulle jeg være hjemme til kl 24.00, og ringe fra hustlf til mobilen til mamma, slik at de visste at jeg var hjemme. De helgene jeg ikke var alene hjemme kunne jeg ta 02.15- eller 03.15-bussen hjem, så lenge det var avtalt på forhånd. Ingen avtale/beskjed = tidligere innetid.

Min erfaring er at så lenge du viser at du kan stoles på, så er det mulig å få være ute lenger ved "spesielle" tilfeller. Jeg gav alltid beskjed om hvor jeg var og nårtid jeg skulle komme hjem igjen, og da var det oftest greit, så lenge jeg faktisk overholdt det jeg avtalte. Hvis jeg derimot ikke holdt det jeg avtalte før jeg dro ut, fikk det konsekvenser for innetiden en god stund framover...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220171-innetid/#findComment-1652501
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...