Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til 23??

Hvor gamle er barna hennes? Er det nære venner av dere?

Barna hennes er fra 12 år til 18 år, så de er jo relativt store.

Vi pleier å tilbringe tid med dem sånn ganske uregelmessig får jeg vel si. De er kjekke, men jeg synes bare det ikke var så greit med besøk på den tiden.

Annonse

Vi både få og går på endel uanmeldte besøk, men på den tiden av døgnet er det ikke aktuelt å gå bort med ungene, nei. Våre er mye mindre enn de dere fikk besøk av, men jeg tviler på om vi vil gjøre det når de kommer opp i såpass høy alder (tvilsomt om de vil være med også...!).

Vi får dog av og til delvis uanmeldte besøk av et par familier med hhv 2 og 3 unger. Det er helt OK, vi deler den lørdagsgodisen vi måtte ha og koser oss sammen med dem.

Å ikke ta i mot eller ønske seg uanmeldte besøk blir for meg veldig rart, og jeg skjønner godt hvorfor mange plutselig opplever livet sitt som ensomt og tomt...

Hvorfor?

Fordi vi har veldig liten fritid og jeg vil bestemme selv hvordan den skal brukes. Har opplevd å få besøk akkurat når man skal sette seg til bords, når jeg skal gå til sengs, midt i et program...

Har man planer om å besøke meg vil jeg ha en telefon først.

Gjest abrahamsen

Fordi vi har veldig liten fritid og jeg vil bestemme selv hvordan den skal brukes. Har opplevd å få besøk akkurat når man skal sette seg til bords, når jeg skal gå til sengs, midt i et program...

Har man planer om å besøke meg vil jeg ha en telefon først.

Ok, jeg skjønner. Jeg tørr aldri å troppe opp på besøk uanmeldt, og det med god grunn sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...