Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette mener jeg er viktig og riktig behandling av det lille uroelementet på forum for adopsjon:

- IKKE SVAR på innleggene, da blir han bare verre!

- IKKE forsvinn fra forumet, i verste fall blir han sittende mer eller mindre alene her, og kan spre sin feilinformasjon så mye han vil. Dette kan i verste fall skremme potesielle adoptanter fra å adoptere, samt at våre barn kan få lide dersom han får spredt sine idèer om adopsjon som industri, "adopsjonssex" osv.

- IKKE skriv sytende/klagende/sladrende innlegg på Webmasters forum. Dette leser han sannsynligvis, og han fryder seg over det han klarer å få i stand. Tips webbis direkte (gjerne med link) på [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220263-ang-provokat%C3%B8ren-v%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gammel traver på adopsjonsforumet

Hvike nick er det han/hun bruker?

Han endrer nick hele tiden, men har en stil som stort sett er lett gjenkjennelig, og holdninger som er bittert negative til adopsjon, adoptivforeldre og DOLs adopsjonsforum.

Jeg er enig i det du skriver!Har selv oppfordret til å la være å svare, men sist gang var jeg blant dem som "gikk fem på". Til mitt forsvar kan jeg vel si at jeg bare har noen måneders ansiennitet her på DOL...

Må si jeg er oppgitt over provokatøren. For en merkelig "hobby"! Vet noen hvem som skjuler seg bak de litt ulike signaturene - og hva som har gjort han/henne så utrolig negativ til adopsjon? Og - er det bare èn sabotør?

Ellers vil jeg si at jeg på tross av visse sabotører trives på DOL. De fleste her inne virker veldig hyggelige!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...