Gå til innhold

Dyne til 3-åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå like gjerne over til 140x200 (vanlig voksendyne) du. De mellomstore juniordynene (100x140?) var ikke varme og dessuten er de ikke store nok for en liten kropp som kan ligge ganske urolig om natten. :o)

Hun hr hatt junior 1 år og nå synes jeg den er liten allerede. Lurte på om det var jeg som var rar... Hadde trodd den skulle vare en stund lenger.

Vi har Høie-dyner som er 8-10 år. Du vet ikke tilfeldigvis om de kan puttes i maskin/trommel og bli som nye? Eller bør jeg kjøpe helt ny?

Annonse

Hun hr hatt junior 1 år og nå synes jeg den er liten allerede. Lurte på om det var jeg som var rar... Hadde trodd den skulle vare en stund lenger.

Vi har Høie-dyner som er 8-10 år. Du vet ikke tilfeldigvis om de kan puttes i maskin/trommel og bli som nye? Eller bør jeg kjøpe helt ny?

Jeg ville kastet så gamle dyner og kjøpt en ny. De koster jo ikke sååå mye. Har litt aversjon mot gammelt sengetøy.

Våre har hatt juniordyne fra ca 1-3 år. Hun mellomste fikk stor dyne i fjor da hun var 3,5, husker jeg. Hun fikk nytt rosa sengetøy til stor dyne til jul - og det var sååååå stas :-)

Minstemor fyller to år, og jeg regner med at hun bruker juniordyna et års tid til. Den er absolutt stor nok og varm nok!

Annonse

Å? Er ikke dynene bra etter 8-10 år? Mesteparten av tiden har de ligget i skapet, ikke vært i bruk.

Jeg ville ikke funnet på å kaste en 8-10 år gammel dyne som har vært lite i bruk. Jeg kaster ikke 10 år gamle dyner som har vært i daglig bruk, heller...

Å? Er ikke dynene bra etter 8-10 år? Mesteparten av tiden har de ligget i skapet, ikke vært i bruk.

Hvis de stort sett ikke har vært i bruk er det ikke noe problem. :o) Men dyner som har vært i konstant bruk i 8-10 år bør kastes etter min mening.

Gjest Elextra

Gutten vår har hatt vanlig voksendyne (140x200) fra han var to og et halvt. Det fungerte helt fint. Lillebror skal snart også over til slik dyne.

Veldig greit fordi man gjerne allerede har en del sengetøy i den størrelsen, kjekt å slippe å måtte kjøpe i enda en ny størrelse. Dessuten er det godt og varmt med stor dyne!

thuva1365380402

Vi har hatt juniordyne 100 x 140 hele tiden siden vi kom hjem med han da han var 3,5 mnd (er adoptert), og nå er han straks 3 år. Han har ligget i sprinkelseng, og nå i skuvseng. Kommer ikke til å bytte til større dyne før han skal få stor seng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...