Gå til innhold

Hjemmebesøk denne uken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan slappe av og droppe mer vasking. Bare du har det vanlig rent og pent er det mer enn nok. Det verserer mange skrekkhistorier, men glem de. BV går sammen med dere gjennom rommene, men hvorvidt det er tørket støv under sengen eller vasket inni kjøkkenskapene, vil de aldri se. Vi hadde hjemmebesøk fra kl 12 og serverte bagels med diverse pålegg, samt kaffe og farris. Hadde det ikke vært så typisk lunsjtid hadde jeg bakt en kake eller lignende. Slapp i hvertfall av, for det går så fint, så fint :-)

Gjest Ingenting i dag

Du kan slappe av og droppe mer vasking. Bare du har det vanlig rent og pent er det mer enn nok. Det verserer mange skrekkhistorier, men glem de. BV går sammen med dere gjennom rommene, men hvorvidt det er tørket støv under sengen eller vasket inni kjøkkenskapene, vil de aldri se. Vi hadde hjemmebesøk fra kl 12 og serverte bagels med diverse pålegg, samt kaffe og farris. Hadde det ikke vært så typisk lunsjtid hadde jeg bakt en kake eller lignende. Slapp i hvertfall av, for det går så fint, så fint :-)

Skap er ryddet og vasket allerede,,,,,

Vi får besøk ved 17 tiden, så jeg tror det blir kakebakst fra bakeren ( tar ingen sjangse på dårlig hjemmebakst).

Bare jeg husker å puste.......

Ja, hvis du allerede har vasket i skapene er du godt forberedt ;) Vårt BV var overhodet ikke interessert i å se seg rundt - nesten litt skuffende siden jeg også hadde gjort grundig rent. Det er jo aldri så godt å vite hva en skal servere til folk en ikke kjenner - det viktigste er vel bare å ha litt å drikke og bite i for å løse opp stemningen. Kanskje oppskåret frukt kan være en idé, evt. i tillegg til butikkbakst? Hvis du ellers vil forberede deg går det an å se på spørsmålene i det skjemaet de tar utgangspunkt i. (hvis du ikke allerede har gjort det). Det finnes på sidene til BUFetat/BUFdir. Lykke til! Sannsynligvis sier du etterpå som de fleste andre: det var da ikke noe å grue seg for!

Klem fra

Gjest Ingenting i dag

Ja, hvis du allerede har vasket i skapene er du godt forberedt ;) Vårt BV var overhodet ikke interessert i å se seg rundt - nesten litt skuffende siden jeg også hadde gjort grundig rent. Det er jo aldri så godt å vite hva en skal servere til folk en ikke kjenner - det viktigste er vel bare å ha litt å drikke og bite i for å løse opp stemningen. Kanskje oppskåret frukt kan være en idé, evt. i tillegg til butikkbakst? Hvis du ellers vil forberede deg går det an å se på spørsmålene i det skjemaet de tar utgangspunkt i. (hvis du ikke allerede har gjort det). Det finnes på sidene til BUFetat/BUFdir. Lykke til! Sannsynligvis sier du etterpå som de fleste andre: det var da ikke noe å grue seg for!

Klem fra

Alle spørsmål er gått gjennom flere ganger. kan dem nesten utenat...........

Annonse

Skap er ryddet og vasket allerede,,,,,

Vi får besøk ved 17 tiden, så jeg tror det blir kakebakst fra bakeren ( tar ingen sjangse på dårlig hjemmebakst).

Bare jeg husker å puste.......

Ikke gjør sånn som meg, jeg var så nervøs at jeg spiste opp alle vaflene selv, uten at jeg nesten merka det selv, det var en ganske stor porsjon, og resten av den dagen og kvelden var jeg så stinn som etter en grande julemiddag, pes.

Ikke gjør sånn som meg, jeg var så nervøs at jeg spiste opp alle vaflene selv, uten at jeg nesten merka det selv, det var en ganske stor porsjon, og resten av den dagen og kvelden var jeg så stinn som etter en grande julemiddag, pes.

Nå fikk jeg meg en god latter, på en treg og dum dag. Takk skal du ha!

Gjest girasol

Våert hjemmebesøk varte i 30 min. Rakk ikke å servere kaffe engang. ;O)

Mener du at dere hadde bare ett hjemmeesøk og det varte i 30 min...?

Jeg er så oppgitt om dagen, for folka som jobber ibarevernet her har fått det for seg at vi må hjemmebesøk etter hjemmebesøk, hørets ut som de planla minst 6 stk.framover... sukk, ikke rart det tok lang tid før de kunne begynne å vurdere oss...

Hilsen en noe oppgitt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...