Gå til innhold

To nick, samme person?

Anbefalte innlegg

Gjest for anledningen
Skrevet

Du, gi deg nå da!

Enten får du gi opp nicket/nickene dine til petter smart så han får en mulighet til å ligge unna deg, eller så må i det minste du ligge unna han!

Nå er det nok sjikanering!

Ignore.

• Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

26

• Prozak

26

• morsan

7

• hare1365380455

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ignore.

Ja, du har vel ikke noe bedre svar, så da må du bare ignorere?

Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel.

Gjest sinnicka
Skrevet

Tror vi har to slike snålinger her inne. La de holde på. Det er gutter med litt for små baller, og derfor har de behov for å blåse opp et voldsomt ego rundt omkring på div forum på Internett.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel.

Enig!

Skrevet

Kunne heller tenkt meg å skambanket deg.

Ha ha. Du er jo faktisk litt morsom, det skal du ha.

Det hadde jo vært morsomt å visst hva som får en person til å ville skambanke folk en diskuterer på nettet med?

Pass deg, ellers pusser jeg Prozak på deg.

Skrevet

Enig!! Vedkommende fortjener å bli outet.

Skrevet

Kunne heller tenkt meg å skambanket deg.

Skikkelig tøff i trynet du....på et anonymt forum og til og med uten å tørre å oppgi eget nick.

Drittunge.....

Skrevet

Det der tror jeg ikke noe på. Du tror vel innerst inne så mye på det selv heller, siden du ikke tør å si det med ditt faste nick. Var det godt å få slenge litt dritt? Er dagen bedre nå?

Skrevet

Nettopp. Her har vi et godt eksempel der webbis kan vise at ikke alt blir godtatt her.

Veldig enig med deg.

Gjest for anledningen
Skrevet

Men det har nok sannsynligvis du, ellers hadde ikke webbis skrevet det innlegget.

Jeg har ikke noe fast nick, mange som ikke har det vel?

Men når man har fast nick, og attpåtil to, DA blir det litt fjernt...

Gjest for anledningen
Skrevet

Tror vi har to slike snålinger her inne. La de holde på. Det er gutter med litt for små baller, og derfor har de behov for å blåse opp et voldsomt ego rundt omkring på div forum på Internett.

Men blåse opp ego, de virker jo bare latterlige, mislykkede og patetiske på den der måten...

Gjest for anledningen
Skrevet

Det der tror jeg ikke noe på. Du tror vel innerst inne så mye på det selv heller, siden du ikke tør å si det med ditt faste nick. Var det godt å få slenge litt dritt? Er dagen bedre nå?

PMS? Eller er du bare grinete?

Skrevet

Nei, jeg synes ikke de er like i det hele tatt.

Enig med deg.

Skrevet

Jeg har ikke noe fast nick, mange som ikke har det vel?

Men når man har fast nick, og attpåtil to, DA blir det litt fjernt...

De er to forskjellige personer. Jeg synes ikke de skriver likt i det hele tatt.

Skrevet

PMS? Eller er du bare grinete?

Bare grinete. Så hissig du ble, da! Følte du deg bittelitt truffet? :-)

Gjest for anledningen
Skrevet

Ignore.

Er det deg Petter eller Prozak som synes det er morsomt å bruke ett nick som allerde er i bruk i denne tråden. Ikke så vnaskelig å ta den da...

Gjest for anledningen
Skrevet

Bare grinete. Så hissig du ble, da! Følte du deg bittelitt truffet? :-)

Truffet av hva da? Og var jeg hissig? hehe.. du er virkelig blendet av ett eller annet du, kanskje du også er med i klanen? *LOL*

Til opplysning er det en til som morer seg med å bruke mitt nick i denne tråden.. gjett hvem...

Skrevet

Ha ha. Du er jo faktisk litt morsom, det skal du ha.

Det hadde jo vært morsomt å visst hva som får en person til å ville skambanke folk en diskuterer på nettet med?

Pass deg, ellers pusser jeg Prozak på deg.

*LOL*

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...