Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Du, gi deg nå da! Enten får du gi opp nicket/nickene dine til petter smart så han får en mulighet til å ligge unna deg, eller så må i det minste du ligge unna han! Nå er det nok sjikanering! Ignore. 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Nei, jeg synes ikke de er like i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ignore. Ja, du har vel ikke noe bedre svar, så da må du bare ignorere? Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel. 0 Siter
Gjest sinnicka Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Tror vi har to slike snålinger her inne. La de holde på. Det er gutter med litt for små baller, og derfor har de behov for å blåse opp et voldsomt ego rundt omkring på div forum på Internett. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ja, du har vel ikke noe bedre svar, så da må du bare ignorere? Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel. Enig! 0 Siter
petter smart Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Kunne heller tenkt meg å skambanket deg. Ha ha. Du er jo faktisk litt morsom, det skal du ha. Det hadde jo vært morsomt å visst hva som får en person til å ville skambanke folk en diskuterer på nettet med? Pass deg, ellers pusser jeg Prozak på deg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ja, du har vel ikke noe bedre svar, så da må du bare ignorere? Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel. Enig!! Vedkommende fortjener å bli outet. 0 Siter
Goliath Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Kunne heller tenkt meg å skambanket deg. Skikkelig tøff i trynet du....på et anonymt forum og til og med uten å tørre å oppgi eget nick. Drittunge..... 0 Siter
tonie Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det der tror jeg ikke noe på. Du tror vel innerst inne så mye på det selv heller, siden du ikke tør å si det med ditt faste nick. Var det godt å få slenge litt dritt? Er dagen bedre nå? 0 Siter
Gyda Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ja, du har vel ikke noe bedre svar, så da må du bare ignorere? Dette er et av de tilfellene der webmaster burde oute deg, ikke bare gi deg en advarsel. Nettopp. Her har vi et godt eksempel der webbis kan vise at ikke alt blir godtatt her. Veldig enig med deg. 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Men det har nok sannsynligvis du, ellers hadde ikke webbis skrevet det innlegget. Jeg har ikke noe fast nick, mange som ikke har det vel? Men når man har fast nick, og attpåtil to, DA blir det litt fjernt... 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Tror vi har to slike snålinger her inne. La de holde på. Det er gutter med litt for små baller, og derfor har de behov for å blåse opp et voldsomt ego rundt omkring på div forum på Internett. Men blåse opp ego, de virker jo bare latterlige, mislykkede og patetiske på den der måten... 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det der tror jeg ikke noe på. Du tror vel innerst inne så mye på det selv heller, siden du ikke tør å si det med ditt faste nick. Var det godt å få slenge litt dritt? Er dagen bedre nå? PMS? Eller er du bare grinete? 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Nei, jeg synes ikke de er like i det hele tatt. Enig med deg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke noe fast nick, mange som ikke har det vel? Men når man har fast nick, og attpåtil to, DA blir det litt fjernt... De er to forskjellige personer. Jeg synes ikke de skriver likt i det hele tatt. 0 Siter
tonie Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 PMS? Eller er du bare grinete? Bare grinete. Så hissig du ble, da! Følte du deg bittelitt truffet? :-) 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ignore. Er det deg Petter eller Prozak som synes det er morsomt å bruke ett nick som allerde er i bruk i denne tråden. Ikke så vnaskelig å ta den da... 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Bare grinete. Så hissig du ble, da! Følte du deg bittelitt truffet? :-) Truffet av hva da? Og var jeg hissig? hehe.. du er virkelig blendet av ett eller annet du, kanskje du også er med i klanen? *LOL* Til opplysning er det en til som morer seg med å bruke mitt nick i denne tråden.. gjett hvem... 0 Siter
Prozak Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ha ha. Du er jo faktisk litt morsom, det skal du ha. Det hadde jo vært morsomt å visst hva som får en person til å ville skambanke folk en diskuterer på nettet med? Pass deg, ellers pusser jeg Prozak på deg. *LOL* "......................................." 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Nei - de er ikke like i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.